Wij twijfelen heel erg met de naam onze dochter heet Talitha en die krijgt nu een zusje en de 2 namen die wij hebben zijn: Fayèn Mayelin En hoe zouden jullie mayelin uitspreken ... 2de haam word Noémy zoals we het nu eens zijn ...
Mijn eerste gedachte bij Mayelin was "Maajelin" Ik zou net dus denk ik schrijven als Maylin. Vindhem wel het beste passen bij Talitha.
Fayen.. Mayelin, zou ik uitspreken met een extra mee-u-lin.. ik zou gaan voor de schrijfwijze maylin of maelynn..
Maar Fayèn dan...spreek je dat uit als fee-JEN (aangezien je Fay ook uitspreekt als fee), of moet het uitgesproken worden als vaa-JEN? Ik vind dat niet echt duidelijk met deze schrijfwijze. Mayelin zou ik, als de uitspraak mee-LIN moet zijn, ook liever schrijven als Maylin of May-Lynn.
Ik vind ze allebei niet mooi, sorry - veel te ingewikkeld. Maylin vind ik dan wel weer leuk. Geen tierelantijntjes en toch apart.
Dank jewel dames .. Fayèn word gezegd als vaa-jen Mayelin wouden wij ook als de uitspraak maj-lin maar dan word het maylin vind ik zelf ook mooier .. Pfff moeilijk hoor weer een naam uitzoeken
Ik vind beide namen niet zo mooi en vind ze ook helemaal niet passen bij een ouderwetse naam aan Talitha. Ik zou dan eerder kiezen voor Thirza of Hannah. Of voor een andere variant voor 'meisje' Cailin Coleen Damara Famke of Femke Jill Nena Maylin vind ik van jouw namen de leukste variant
Mayelin vind ik het leukst maar ik zou voor Maylin gaan, de e is mijn inziens overbodig en vind ik ook minder mooi.