Wij verwachten een meisje die natuurlijk ook een naam moet hebben. Een meisjesnaam bedenken vinden we erg moeilijk (jongensnamen gaan beter). Dus ik vraag graag jullie hulp. We zijn op zoek naar een wat apartere meisjesnaam. De naam moet uit één of twee lettergrepen bestaan, niet te gekunsteld zijn en in het buitenland uit te spreken zijn. En niet beginnen met een R. Wat ik mooi vindt maar het om uiteenlopende redenen wrs niet wordt: Pip(pa) Lola Pam (op zijn Nederlands uit gesproken) Bella Coco Roya (Deze eindigen bijna allemaal op een a toevallig maar dat is zeker geen must)
Dinja Deja Ayla Fran Lotus Paisley Skye Zina Jola Yeva Dana Sia Sela Flora/Lora Kess Edie Vieve Viv Kaja Loa Mia Dewi Ela Britt Joy Sam Mex/Mexx Lis Indy Cleo Yessa Iva Stef Quin
Bedankt voor de namen! Hij zit er nog niet tussen denk ik dus mocht er nog iemand inspiratie hebben graag!
Donna Juno Pia Molly / Holly / Dolly Tatum Tamar Kiki / Gigi Bobbi Stella Chloë / Chloé Brynn Philou Leyla / Leila / Lela Layla / Laila Bijou Cato Zoya / Joya Ida Lua Sunna / Sunny Nala Kee Janou / Jalou Manou / Nanou Nouk Izzy Maeve / Mae Julot Lima Phoebe / Febe Babet Doris Jonna / Lonna / Nonna Nanna Nessa Ebba / Edda Bowie Nona
Nim Bibi Abby Babs Zita Bliss Eden Loa Bobbie Indra Hazel Jazz Liva Lou Teddie Lila Loulou Noé, Noë Tatum Nomi Neva, Nena Puck, Puk Novi Nouk Pomme
Deidre Ivy Alix Paige Aspen Ruby Jenai (zegt djunee) Aubree Aaryn Inez Logan Raven Shea Rayne Mayca Daja Fawna Leia Leisa Meave Phoebe Rylie Zaria