We weten nog niet wat het geslacht van ons kindje is, maar de meisjesnaam zijn we al uit. Wie heeft er een idee voor een jongensnaam. Bram was eigenlijk de enige naam die we allebei mooi vonden, maar die naam hebben we al aan onze zoon gegeven. Mijn man houdt van stoere Hollandse jongensnamen zoals: Nick, Luuk, Maik en ik ben meer van de lieve namen met (Bijbelse) betekenis zoals: Samuël, Sem en Timo. Wie heeft er een paar leuke ideeën?
Loek Ravi Finn Flynn Boaz Mathias Mathijs Lukas Vince Daniël Joes Mels Rens Duco Guus Hessel Niek Sepp Thijs Ruben David Floris Julian Judas Juda Mika
Gijs Cas Noud Pim Jelte Sil Rienk Matthijs Levi Thomas Daan Tobias Joas Siebe Siem Thijs Hugo Joep Mats Christiaan Jurre Mees Nathan
Wat ik er tof bij vind is Bram & Lucas Bram & Thomas Bram & Thom Bram & Pepijn Bram & Julian Bram & Mika Bram & Milan Bram & Quinten Bram & Ruben Bram & Daniël Bram & Sebas Bram & Jesper
Bram stond ook hoog op mijn lijstje, maar de naam van onze jongste is al drie keer genoemd hierboven. Succes met een passende naam uitkiezen! Lastig hè.
Korte, stoere, maar toch 'lieve' Bijbelse jongensnamen die passen bij Bram: (https://www.vernoeming.nl/populairste-bijbelse-jongensnamen) Daan Levi Mats Guus Niels Stef Abel Sepp Sil Job Felix Aron Joost Jacob Ilias
Pim Ties Simon Lukas Sam Sven Noah Luca Liam Dani Roan Siem Alex Eli Mink Vik Kas Noud Tijn Luc Jorn Mats Mik Levi(n) Boet Stef Nino Jesse Kai Lenn Lex Jasper Colin
Luuk is hartstikke bijbels, stamt af van Lucas. Leuke naam! Hier wordt Bram vaak gegeven in combinatie met Gijs
Lieuwe Roan Sebas Twan Nand Jent Flint Just Sten Sil Steijn Jens Bart Hidde Wess Walt Mels Kjeld Kick Karst Jelle Fedde Derk Boaz Brent Mats Tijl Tjeu Maas Chiel Jacco Kyan Kieran Niek Cas Thom Raff Ralf Axel Sjoerd Guus
Veel mooie namen al, maar 'de' naam die we beiden mooi vinden zit er nog niet tussen. Al ga ik Daan, Lucas en Boaz wel aan mijn man voorstellen.