Ik vind Marijn leuk, maar niet bij Matthijs. Matthijs & Marijn is voor mij net zoiets als Jut & Jul of Jip & Janneke. Matthijs en Julia een goede combinatie. Wat vind je van Matthijs en Robin?
Hoewel ik Marijn echt een meisjesnaam vind (een hele leuke zelfs), vind ik het ook teveel op de naam van jullie zoon lijken. Misschien Karlijn ipv Marijn? Of: - Thirza - Robin - Felien - Jasmijn - Jinthe - Celia (ipv Julia?) - Livia
Marijn is wel degelijk een unisex naam (kunnen mensen een jongensnaam vinden maar dat is gewoon niet zo ), maar ik vind het ook geen top naam naast Matthijs nee. Ik zou me er weinig van aantrekken dat Julia populair is, dat zegt tegenwoordig niet meer zoveel als vroeger, omdat er een grotere variëteit aan namen wordt gegeven.
Vind Matthijs en Marijn ook te veel op elkaar lijken. Merijn vind ik dan inderdaad beter. Ik ken een Matthijs en Marilou. Dit vind ik wel leuk! Of andere stoere meisjesnamen: Romijn Malou/Milou Nouk/Anouk Alix/Axelle Babs/Babet Bodil Odile Odette Madelein