Zoals het onderwerp al zegt, zijn wij nog hard op zoek naar een naam voor het aankomende broertje van onze dochter Amy. Wie helpt met ideeën? We hebben een paar wensen: - Liever niet beginnend met een A (we hebben Amy al en manlief's naam is ook met een A), maar mag wel - Liever niet eindigend op een K ivm de achternaam die met K begint - In het Engels ook goed uit te spreken - Niet te lang - Moet ook passen bij tweede naam: Robert - Niet in de top 10 van populaire namen Oh ja, hier wat dingen die ik leuk vindt, maar manlief niet en/of die niet aan de wensen voldoen en dus twijfelgevallen zijn, dan wordt misschien beetje duidelijk wat voor namen ik leuk vind. Ook over deze namen hoor ik meningen graag! Mick, Luuk, Tije, Jelle, Jake, Evan, Olaf, Nout. Ik hoor het uiteraard graag als iemand leuke ideeën heeft!
Leuk, die had ik nl NET aan het lijstje toegevoegd . Zal straks eens aan manlief vragen, ben bang dat hij het niks vindt .
Amy & Dex Amy & Julian Amy & Noah Amy & Sep / Sepp / Seppe Amy & Vince Amy & Job Amy & Silvan Amy & Joep Amy & Owen Amy & Jayro Amy & Jaroah Amy & Tyler Amy & Jase Amy & Mason / Masen Amy & Mika