hier 2 meisjes die Eva en Lisa heten Ts ik vind van jouw rijtje Quinn een echte jongensnaam (klasgenootje van onze Eva ). Nora vind ik erg leuk (heeft ook op ons lijstje gestaan), Sofie zie je zoveel, maar wel een leuke naam! Verder stond destijds op ons lijstje: Lieke, Laura (vind ik nu helemaal niets meer), Kyra, Olivia.
Wat fijn dat jullie allemaal meedenken! Quinn twijfelen we inderdaad over omdat het een uniseks naam is, tenminste in de USA. Sofie is inderdaad een gevalletje; 3 Sofietjes in één klas. Dat Nora eindigt op een -à vonden wij ook een dingetje. Twijfels!
Eva en Mila Uit jouw rijtje vind ik Sofie er het mooiste bij! Ik vind twee namen die op een A eindigen ook niet storend, trouwens
Eva en Norah! Superleuk! Quin vind ik een jongensnaam en Sofie ook erg leuk, maar wel een top 10/20 naam... Andere ideetjes: Loes, Isa, Noa, Iris, Isis, Silke.
Is een normale (en leuke vind ik) meisjesnaam hoor . En tegenwoordig wordt die terreur organisatie toch IS genoemd.
Jazeker vond hem ook altijd mooi. Maar hmm zit nu echt een nare smaak aan vind ik. Heb zelfs niet voor Isis kraamzorg gekozen
Mag ik vragen waarom? Alleen omdat ze Isis heten? Dat iemand zijn kind niet zo wil noemen snap ik maar om alles wat ook maar Isis heet te bannen vind ik vreemd.
Mag ik ' m nog even omhoog duwen? Inmiddels is Quinn afgevallen, maar daarvoor in de plaats is 'Mia' nu een optie. Dus: Nora Sofie Mia Wat vinden jullie?
Ik vind sofie heel leuk! Maar er heten hier heel veel kindjes sofie. Nora vind ik leuker als je het zo schrijft: Norah, maar uitspraak blijft gelijk dus ach.. Mia hoor je weinig! Leuk! Even wennen. Doet me denken aan pulp fiction Maar heel leuk!