Naam vriend en baby lijken op elkaar, raar?

Discussie in 'Babynamen' gestart door xd24, 16 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rowenavb

Rowenavb Actief lid

21 mei 2008
    490
    0
    16
    Flevoland
    Mijn vriend heet Stefan, ik heet Rowena
    en onze dochter Selena.

Zijn begin letter, mijn laatste letters niet expres maar gewoon omdat we Selena een hele mooie naam vonden! Hebben er lang over na gedacht en het gewoon gedaan en nog geen moment spijt gehad! Veel mensen vinden het zelfs mooi want die denken dat we van onze namen 1 hebben gemaakt hihi!

2. sjaandiaan

sjaandiaan Actief lid

1 mrt 2007
    484
    0
    0
    net als nick van nick en simon, die noemde zijn dochter nikki. erg leuk :)

3. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind dat juist echt vreselijk, wilde dat voorbeeld ook al noemen, maar dan juist om te zeggen dat ik dat nooit zou doen.

Het ligt denk ik heel erg aan de namen. Maar ieder zn smaak, als het voor jullie dé naam is, gewoon doen!

4. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Of eh, Matthijs en dan kiezen jullie voor Thijs...... Ik vind het niet storend....

5. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Nick en nikky zou ik idd ook niet doen.
    Het is idd zoiets als Matthijs en Thijs. En ik denk dat we het doen.
    We vinden die naam beide leuk, en we kunnen het over andere namen steeds niet eens worden.

Wel echt superfijn dat iedereen zoveel reacties plaatst!

6. Charmed72

Charmed72 Fanatiek lid

8 mrt 2009
    1.357
    273
    83
    Vrouw
    Mijn man heet Erik en de zoon uit zijn eerste huwelijk hebben ze Rick genoemd.

Ik vind zoiets niet storend en eigenlijk best leuk.

7. Bri

Bri Niet meer actief

Beetje andere situatie, maar de tweede naam van onze zoon is het zelfde als de tweede naam van mijn vriend. En onze zoon vindt het erg leuk dat hij en papa 'hetzelfde' heten.

Het hangt een beetje van de namen af, maar op zichzelf vind ik het geen reden om de naam niet te doen die jullie hebben bedacht. Zelfde voorletter(s) in combinatie met zelfde achternaam, dat zou ik dan weer niet doen.

Deel Deze Pagina