Okee dames, ik heb even een beetje hulp nodig .... Mijn hele leuke (maar ook nog hele prille) liefde heeft me gevraagd a.s. zondag mee te gaan naar zijn ouders in Brabant, omdat daar zijn verjaardag en de verjaardag van zijn vader gevierd gaan worden. Wat zou ik nou voor verjaardagscadeautje voor hen kunnen uitzoeken? Het is nog een hele prille relatie, dus ik denk dat het het beste is dat het een beetje een 'luchtig' cadeautje is? Dus niet iets wat gelijk heel serieus en zwaar overkomt? Maar wat? We zijn nog in de fase van elkaar leren kennen. Hij gaat over 2 maanden verhuizen van zijn huidige woning naar zijn nieuw huis. En hij heeft een zoontje van 10. Roken/ drinken is ook niet aan de orde. Iemand misschien een leuk idee? En zijn vader ken ik helemaal natuurlijk niet. Een fles wijn zou ik denken, maar ik weet niet eens of de beste man drinkt? Ik weet dat hij vogels kweekt, en dirigent is van 2 (kerk)koren. Wat zou ik voor hem kunnen halen? Ik neem sowieso een bosje bloemen mee, maar die zal ik wel aan zijn moeder geven lijkt me. Ik vind het echt zo moeilijk om iets te bedenken .....
een bladcadeau voor schoonvader? aan vriend een bioscoop bon en etentje? of een boek ofzo over iets wat hem intereseert.