ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar hoe TS bij deze naam komt, waarom ze er zo weg van zijn. het lijkt mij een meisjesnaam.....
Ik hoor hier af en toe de meest aparte namen voorbij komen. Nu zijn er namen waarvan ik natuurlijk denk aah nee zou zo ik mijn zoon/dochter noooooit noemen. Maar he gelukkig heten niet alle jongens Lemmy en niet alle meisje Liv Ik heb nog nooit gehad bij een naam dat ik dacht van wat zielig. Maar serieus he ? YUPPA ?? Nee sorry meis, normaal zeg ik wat maakt het uit wat wij vinden als jij 'm maar mooi vind. Maar nu zou ik je graag even van je roze (want ik neig toch naar een meisje namelijk) wolk af willen trekken.
Ik vind het wel bijzonder dat je Emmalie (wat ik echt wel een leuke naam vind) in een ander topic teveel verzonnen vind, maar Yuppa vind je helemaal geweldig Ik heb het eens gegoogled. Ik kom die naam nergens tegen (maar ik ben geen Google-wonder). De enige Yuppa die ik tegenkom is een bedrijf Ik ben oprecht benieuwd hoe jullie aan deze naam zijn gekomen en waarom jullie deze zo leuk vinden.
Ja, gedaan, maar ik kan er niets over vinden ... but then again ... ik ben geen google wonder. Heb jij meer gevonden dan??