is het niet gewoon een hele verlate 1 april grap? Sorry als ik nu mensen vor het hoofd stoot,maar dit is toch niet serieus? Bedenk alsjeblieft dat een kind in deze tijd en in deze maatschappij al om minder gepest wordt..
Ja, hppeldepup is echt te erg TS: het viel mij op dat yuppa gebruikt wordt als achternaam of voor kindertv... niets ernstigs maar ook niets leuks.
Ik ben ook wel benieuwd hoe je bij deze naam bent gekomen??? Het is niet echt standaard, ik ben het ook nooit tegen gekomen.... Maar mijn smaak is het niet.
Aah, het deed me ook ergens aan denken, maar ik kon dus niet bedenken aan wat *zwangerschapsdementie XL* Maar idd, die Dave Hester dus, met zijn geyup. Ik zeg het ook niet snel, ben altijd van mening dat namen ook een flinke kwestie van smaak is. Maar dit kan je dat arme kind echt niet aandoen...
Doet me denken aan storage wars: yyyyyuuuuppp!!! Sorry, maar vind het niet zo'n leuke naam. Yurre vindik dan leuker.
ik vind het helemaal niks, al helemaal geen naam. meer een oerkreet ofzo van een indiaan die klaarkomt. nee sorry. raad het je niet aan
Is dat een naam echt meer een goudvissen naam inderdaad en het doet me denken aan chuppa chup (de lolly's) zeker weten dat het kindje dan gepest zal worden met zo'n 'naam'. Sorry maar zou het echt niet doen
Nee, dat is toch echt mijn smaak niet. En ook hier meteen associaties met die vreselijke, vreselijke Dave Hester, maar al was dat het niet, dan nog zou ik het geen (leuke) naam vinden.