Voor jullie nieuwe pup bedoel je? Net even gegoogled op Yuppa en het blijkt een achternaam te zijn (geen voorbeelden van Yuppa als voornaam kunnen vinden bij de eerste 60 zoekresultaten)
ik had gereageerd, maar blijkbaar moet eerst gecontroleerd worden of mijn taalgebruik mag. Youpa/ Yuppen betekent bij ons n.e.u.k.e.n
Yuppa... seriously??? Dat dus 2 mensen dit mooi vinden, laat staan 1, vind ik wel bijzonder. Uit naam van je ongeboren kind NIET DOEN! Sorry hoor...
Ohh nee, na Ping lees ik deze naam. Echt, dit kan toch niet? Arm, arm kind! Er zijn zo ontzettend veel namen, waarom zou je gaan voor een naam waarmee je je kind volkomen belachelijk maakt? Als kindje is het misschien wel schattig ( al vind ik het echt geen naam ) maar als hij/zij naar de middelbare school gaat en het is een kind wat niet goed voor zichzelf op kan komen voorzie ik niet veel goeds. Ik heb hier echt geen woorden voor verder behalve: wat érg dit!
Nee, sorry. Wat een afschuuuuwelijke naam. Naam kan je het eigenlijk niet eens noemen... Dit doe je een kind niet aan. Echt, die gaat vrselijk gepest worden.
Doet me denken aan pucca, dat Chinese poppetje. En carnaval... (Yuppa Yuppa Yuppa lala..) Serieus, hoe kom je erop?!