Als jullie er samen weg van zijn, hoeven jullie toch niet te twijfelen? Al kan ik me niet indenken dat partners allebei positief denken over deze naam .
Ts reageert niet dus het is of een grap of ze is heel erg beledigd door alle reacties ik kan me ook niet voorstelen dat iemand denkt "ik ga mijn kind Juppa noemen" en dat de partner dat ook nog eens geweldig vind.
Is wel grappig, tS reageert alleen maar in namentopics met 'vreselijk' dus ze zal wel een bijzondere smaak hebben
Ja ik zag het heb haar er al op aangesproken. Is iemand die niks te doen heeft denk ik, kan je toch niet serieus nemen dit.
Nou het spijt me zeer. Ik ben heel erg van het; als het de naam voor jullie is; zeker doen! Maar ik snap niet dat je op mijn toppic met de naam "J.oes" (ja, weet ik, ook Een "aparte" naam... maar wél bestaand en voorkomend!!) de reactie; Vreselijk! geeft en dan zelf zo'n toppic hebt. Haha moet er eigenlijk wel een beetje mee lachen hoor!!!!
Ik zou het wel fijn vinden als TS zou komen uitleggen hoe ze aan deze naam kwamen en waarom ze deze naam zo leuk vinden. Voorlopig gooit ze iets de wereld in, en laat dan vervolgens niets meer van zich horen.
Of voor een guppie. Zou er ook niet raar van staan te kijken als ze de naam weigeren bij de burgerlijke stand...
In die lijst met rare namen (of zoiets) komen nog wel gekkere namen voor hoor... Wat dacht je van Mieke Methadon.