Neeeeeee!!! Niet je kind vernoemen naar een afkickmedicijn.... Dat meen je toch niet?! Dat is net zoiets als de naam "Labia" (Lat. voor schaamlippen) die ik laatst tegen kwam Wat in en in triest!
Sja natuurlijk kan het altijd gekker, maar ik heb het over de naam Yuppa an sich. Als het kind door de naam al gevoeliger zou zijn voor bijvoorbeeld pesten, zou ik het niet gek vinden als ze hem zouden afwijzen.
Waarom vind je de naam Yuppa leuk, terwijl uit andere geplaatste berichten blijkt dat je "verzonnen" namen als Storm en Emmalie vreselijk vindt?
mee eens. waarom nog ruimte/tijd/energie verspillen aan een topic dat overduidelijk nep maar waar nog steeds serieus op gereageerd word en TS ook niks van zich laat horen/
Ja, daar verbaas ik me ook over terwijl het toch overduidelijk is dat het verzonnen is. Net zoals een andere post over de naam Ping, kom op zeg.
Ik ken echt iemand met de naam Ping, een oud collega van mij. Oer Hollandse vrouw. Had ik het niet zelf gezien dan had ik het niet geloofd.