Hoeveel contact hebben jullie met je partner als hij/zij op het werk is? Mijn man zegt altijd dat hij het te druk heeft voor contact, maar ik vind dat gewoon stom. Een SMSje of whats app als je op de WC zit is toch zo verstuurd?? En volgens mij gaat iedereen toch wel een of twee keer per dag naar het toilet Ook in zijn pauze bellen doet ie eigenlijk nooit en op mailtjes reageert hij ook niet. Ik merk dat het me wel een beetje begint te irriteren eerlijk gezegd. Hij hoeft echt niet de hele dag contact met me te zoeken, maar af en toe een kort berichtje als bewijs dat hij wel eens aan me denkt als hij op zijn werk is zou ik wel heel erg waarderen
Voor dat de meisjes er waren, veel smsjes en ook wel zeker 2 keer bellen. Sinds de meiden er zijn, heb ik natuurlijk minder tijd. Meestal 1 keer bellen en af en toe een appje. Bij ons is het echt gek, als we een dag niets laten horen.
Anders..... mijn vriend is nl volledig thuis en ik werk 32 uur buitenshuis Mijn vriend mailt me voornamelijk over praktische zaken (boodschappen, ziek kind etc) maar dan wel altijd met een lieve noot. Dagelijks mailen doen we niet, maar zeker 2 van de 4 dagen is er wel een berichtje denk ik zo.
Zelden eigenlijk. Voor noodgevallen uiteraard wel, maar meer eigenlijk niet. Heel soms wel eens een berichtje, maar dat is meer uitzondering.
Wij hebben wel contact eigenlijk (niet heel veel hoor...). Hij belt sochtends altijd even als hij de kinderen heeft weggebracht. en vaak hebben we tussendoor wel een keer mailcontact of app contact (nooit echt hele gesprekken hoor, maar gewoon wat wetenswaardigheden die uitgewisseld worden).
mijn man belt vaak in zijn pauze eventjes - 2 x in de week. En op de andere dagen komt er wel een mailtje ofzo van zijn of mijn kant waar de ander dan weer op reageert. Vaak ook praktische zaken- mijn man werkt vlakbij een groot winkelcentrum. Dus een 'moet ik nog wat halen' of een 'wil jij nog wat halen?' - komen vaak voorbij
Meestal belt hij even tussen de middag, maar als hij het druk heeft ook niet. Vaak een gesprek van 10 seconden Heb niks boeiends te melden. Als ik wat moet weten of wat, whatsapp ik of bel ik hem wel gewoon tussendoor en belt hij me terug wanneer hij tijd heeft.
Mijn man appt uit zichzelf altijd in de pauzes. Dan stuurt ie vaak een hartje, of goedemorgen liefje etc haha Vind wel dat je daar tijd voor kunt maken, zoals je zelf zegt, een appje is zo verstuurd..
wij skypen meerdere malen per dag. niet bellen ofzo. ik kan ook niet gebeld worden op mijn werk in de thuiszorg.
Ligt eraan eigenlijk. Soms hebben we veel contact, soms helemaal niet. Ik weet dat ik hem altijd mag/kan bellen en als hij op dat moment niet kan praten zegt ie het gewoon en ga ik weer verder. Hij heeft het soms heel druk en soms is er weinig te doen, dus daar ligt het meestal ook aan. Wanneer ik buitenshuis werk, wil hij altijd wel dat ik even sms wanneer ik daar aangekomen ben en wanneer ik weer terug ben, maar dat is omdat ik de M25 overmoet dan voor een heel stuk. Hij zit anders niet rustig haha. Dus het ligt eraan. Hebben ook hele dagen waar we geen contact hebben terwijl hij op het werk zit.
Hij belt soms als het rustig is in de winkel. Waar ik werkte mocht je niet bellen of smssen, of je werd ontslagen na 3 keer. En als je pauze had dan wilde je ook even echt pauze nemen ipv bellen Maar ik bel niet graag Toen ik weer begon te werken na de geboorte van ons zoontje belde ik wel als ik pauze had, zeker in het begin om te vragen hoe het met ons zoontje was gegaan
Mijn man belt elke dag even hoe het gaat met ons. Daarnaast appen we wel maar dat is meer in de trant van: haal ff een pak melk uit je werk, kun je even naar de apotheek voor me enzo. Mijn man heeft geen pauze op z'n werk dus belt gewoon even tussendoor de klussen.
We whatsappen altijd als hij pauze heeft. Hij vind de gesprekken van zijn collega's niet zo boeiend haha Hij kletst af en toe wel mee hoor, maar meestal is hij met mij het whatsappen. Ik stuur vaak foto's van de kinderen, wat ze het doen zijn enzo, zo ziet hij ook een beetje wat er hier gebeurd. Hij vind het namelijk jammer dat hij ze alleen savonds en in het weekend ziet. Dus ik probeer hem zo een beetje op de hoogte te houden. Hij vraagt ook altijd hoe het gaat, hoe de kinderen zijn, of ik lekker geslapen heb, en andersom ook, of hij lekker heeft geslapen, hoe het op ze werk is en of het goed gaat etc. En we hebben nog genoeg te bekletsen als hij thuis is hoor Als hij op de plee zit, krijg ik ook vaak een whatsappje, hij noemt dat een ttpb (tussen tijds plee bericht), mannen
Minimaal 1 keer per dag.. Vaak ook wel whats app tussendoor.. Of als er iets is .. Hij belt me smorgens altijd tussen 10:00 uur en 10:30 gebeurt dat niet is dat heel raar.. En als hij klaar is met werken belt hij dat hij onderweg is en als hij bijna thuis is Ivb met eten .. Maar zeker wel elke dag dus
Ik zal half ZP wel over me heen krijgen, maar als ik op mijn werk ben, ben ik ook daadwerkelijk aan het werk. Dus dan heb ik geen tijd / denk ik er niet aan om een berichtje te sturen, laat staan te bellen. In de pauzes spreek ik mijn collega's en mijn telefoon neem ik dan niet mee. De pauze is bij ons ook een sociaal gebeuren, gelukkig Als er iets is dan hebben we contact of als het echt heel erg rustig is dan sturen we wel eens een berichtje, maar niet standaard elke dag. Ik vraag me dan wel af waar hebben de mensen die meerdere keren per dag sms'en/bellen het in vredesnaam over? Dan heb je elkaar toch bijna niets meer te vertellen als je thuis bent? En wat vind je baas er van?
Haha mijn man werkt alleen, dus ja geen last van baas. We zijn hier met z'n allen aan t kwakkelen dus gewoon interesse hoe het gaat. Niks bijzonders maar vind het na 12 jaar nog altijd leuk om z'n stem te horen
Nu ik zwanger ben appt mijn man eigenlijk altijd in de pauze om te vragen hoe het gaat, verder stuur ik hem af en toe een leuk fototje. Als ik een mindere dag heb app ik ook nog wel eens om te vragen of hij even langs de winkel wil na het werk. Voordeel met appjes vind ik dat hij ze kan lezen als hij tijd heeft, met 3 pauzes en soms slecht weer heeft hij daar wel tijd voor. Toen ik nog werkte appte ik meestal ook wel meteen terug, waar andere collega staan te kletsen of roken vond ik dat ik best wel even kon reageren.