Marlou? We hebben tot nu toe, Charlotte ( nog steeds), Milou, Florine maar MARLOU is ook leuk. We houden van klassieke "hockey namen". Nu zijn we Marlou weer tegen gekomen, graag jullie mening?
Marlou vind ik niet mooi en ook niet echt klassiek vind ik. Eerder een beetje boers. Charlotte en Florine vind ik leuk en Milou veel mooier dan Marlou. Lilou en Filou/Philou nog leuker!
Ik vind Marlou en Milou ook geen hockeynamen, ik vind het ook helemaal geen leuke namen. Charlotte vind ik wel leuk, Florine ook. Je hebt ongetwijfeld al gegoogled op hockeynamen/chique namen? Prachtige namen, helemaal mijn smaak ook.
Eerlijk gezegd, de eerste gedachte/rijm die ik maak met Ma(r)lou is "Baloe" (= de beer). Sorry! Ik vind Charlotte veel mooier en meer hockey
Bedankt voor jullie reactie, we hebben Marlou van het lijstje afgestreept. Nog 2 namen over waar we nu echt uit gaan kiezen: C.harlot of F.lorine! MAAR WELKE......
Ik vind het wel een hockeynaam hoor, past prima hier in het gooi zonder cliché te zijn. Ik had een studiegenootje die Marlou heet, heel leuk en origineel.