Nog een paar opties: Ik vind Macey er prachtig bij, ondanks uitgang op -ie Zelfde geldt voor Jadey Een lijstje een lettergreep namen: Joy, June, Lizz, Lux, Skye Een lijstje twee lettergreep namen: Joya, Loren, Skylar, Tatum, Xenna
- Jackie - Sharon - Sevenna - Caitlyn - Faye - Arwen - Hailey - Joya - River - Fiona - Izzy - Alix - Grace - Vivian
Ik denk dat we toch gaan voor wat ik voor deze zwangerschap al in mijn hoofd had. Vriend schoot die naam eerst af maar zei kort na de echo hem toch wel prima te vinden. Alleen toen was ik in eerste instantie weer gaan twijfelen. Ideeën zijn altijd welkom nog. Het staat nog niet 100% vast
- Sarah - Silke - Leka - Dieke - Belle - Ayla - Jinte - Elin - Yfke - Jette - Elle - Nika - Indra - Violet - Niva - Amarens - Isolde - Josja - Rochelle - Rowena - Machteld - Sanna - Maradia - Flore - Eden - Abbey - Juna - Yentl - Espen - Jezebel - Amber - Enna - Alizee - Rhesa - Mirre - Rodée - Eva - Lisa - Jewel - Selena - Emma - Irina - Jody - Jessi - Estée - Nara - Irsa - Lenthe - Joëlle - Tisha - Helena - Feline
Ik vind Scarlett er echt geweldig bij - Mabel - Linde - Lesley - Kaleigh - Mia - Mila - Niké - Aster - Freija - Félin - Gretchen - Eva - Eloïse - Alexis - Malia - Franka - Fenne - Ayla - Lexis - Lune - Demi - Daphne - Finley - Raven - Riva - Soleil - Escha - Aïsha - Shanna - Gail - Stormi