Sinds gisteren weten we dat we een jongen krijgen. We hebben al een zoon en dochter, Noah & Julian. Nu zoeken we een leuke nederlandse jongensnaam die goed erbij past. Geen Tim, Daan, Luuk etc. Hebben jullie nog ideeën want wij komen er niet uit. Groetjes
Milan Roan Thijmen Lucas Fabian Heb je zelf geen idee wat er leuk bij is... een soort van richting zeg maar... aantal lettergrepen beginletter?
Hoi, Bij Noah en Julian zou ik zelf ook een naam kiezen met een a erin. Wat ideetjes: Tobias Sander Fabien Bastiaan/Sebastiaan Sam Samuel Kasper Thomas Mathijs Marijn Zit er iets voor je bij?
Heten de kinderen van Linda de Mol niet toevallig ook Noa (wel zonder h) en Julian? Wat ik er leuk bij vind: Ruben Levi Luca(s) Senna Pff....wel moeilijk idd, ik ga nog even denken of ik nog meer weet.
Lucas Elias Victor Tomas Flore Christian Jules Robbe Kas Wannes Warre Ward Stian Stan Staf Laurens Lando Camil Jern Cor Corre Remi Vincent Dion Matteo Nand Nicolas Nicola Constatijn Tibo Jurre Wies Witse Cyrille Hannes Enio Nathan Joachim Fabian Mirko Jelle Joris Jonas Wout Wouter Angelo Berre Lowie Tomi
Wat denk je van de naam Jack? Zit een a in net als bij je andere kids, naam die niet vaak voor komt en is lekker kort en krachtig. Voor een meid hebben wij Mila en voor een jongen Jack.