vraag baby kamer??

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Vlnider029, 1 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlnider029

26 apr 2012
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik heb een vraag met de 7e maand komt er iemand thuis van de kraamzorg. Waar kijken ze naar en wat moet er zo zie zo staan in de baby kamer?

Groetjes

2. Loderonde

Loderonde Actief lid

20 jan 2012
    138
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedoel je de intake van de kraamzorg?

Bij ons hebben ze nergens naar gekeken... Hadden ook nog geen babykamer klaar maar ze heeft ook nergens naar gevraagt, alleen dingen uitgelegt die er in huis moeten zijn enz. en veel uitgelegt.

3. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Hier hebben ze helemaal nergens naar gekeken, alleen mijn vragen beantwoord. Ze gaven wel op dat moment een lijstje van wat je allemaal in huis moet hebben.

4. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Bij ons heeft ze ook niet naar het kamertje gekregen. Je krijgt een infomap en ze kruist aan wat je allemaal in huis moet hebben. Als je 37weken zwanger bent bellen ze je op of je alles in huis hebt en of er bijzonderheden zijn.

5. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Hier ook nergens naar gekeken uit haarzelf

Ik heb zelf ven gevraagd of ze wou kijken en of ze dan misschien nog wat tips voor me had enzo

6. Mikatjuh

Mikatjuh Bekend lid

24 feb 2008
    536
    0
    16
    Apothekersassistente
    Dronten
    Hier ook nergens naar gekeken toen der tijd. Sterker nog, we hadden op dat moment nog niet eens een kamertje. :S Ze vroeg alleen een hoop dingen mbt andere kinderen, huisdieren, wensen etc. En ze nam een lijstje door met dingen die ik had/nog moest halen.

7. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Hier wou de kraamzorg wel even het kamertje bekijken omdat ze het gewoon leuk vond om te zien, niet omdat dat moest ofzo.

8. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Bij ons ook geen kamertje bekeken (baby heeft ook geen kamer maar slaapt bij ons op de kamer het 1e jaar en we verschonen hem bij grote zus op de kamer ) ze vroeg hier dingen zoals kraamzorg die rookt, of ze voor andere kindjes moet zorgen, of we kruiken in huis hebben, of het bed omhoog staat, uitleg over de uren en gewoon gezellig geklets. Ze kwam hier met 34 weken. Kreeg toen ook de papieren die ik hier moest laten liggen voor de kraamverzorgster om in te rapporteren.

9. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

hier heeft de kraamzorg ook na het kamertje gekeken omdat ik vroeg of het zo wel goed was...

10. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Ze vertelde dat ze onopvallend toch gauw ff kijkt of er geen gevaarlijk open elektra ligt e.d. wat gevaarlijk kan zijn voor de kraamhulp om mee te werken. Dat was allemaal prima. Voor de rest onze wensen doorgesproken en wat we kunnen verwachten. En wat er van ons verwacht wordt, bv schoonmaakdoekjes, schoonmaakmiddelen, bed op hoogte.

We hadden een hele leuke spontane vrouw die vroeg of ze nog heel even op het kamertje mocht kijken omdat ze dat zo leuk vond, babykamertjes. We zijn er erg trots op dus haar begeleid naar de babykamer. Daar kregen we een groot compliment dat alles er keurig uit zag, en alles meer dan genoeg op voorraad en we het dik voor mekaar hadden. Zeker geen inspectiebeurt, echt pure interesse, en dat kon ik erg waarderen.

11. zinzi

zinzi Bekend lid

22 jul 2012
    627
    0
    0
    Bij mij komt er volgende week iemand. Ik heb ook nog geen kamertje klaar, ga zelfs nog verhuizen.
    Dus ik had het haar even gevraagd. Ze vond het helemaal niet belangrijk. Ze zei 'een kind groeit van liefde en niet van een mooi kamertje, dat is meer voor ouders'. zolang er een wiegje aanwezig was tzt vond ze het helemaal prima.

Dus ik ben benieuwd.

12. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    hier ook voornamelijk gepraat over wat we in huis moesten hebben, wat hun eisen zijn en de onze (bed hoogte, wel/niet roken), huisdieren.
    verder gezellig gepraat.
    ze heeft het kamertje hier ook bekeken, maar ze zei ook dat ze dat graag wou omdat ze dol was op babykamertjes niet omdat het moest :D

13. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Ik heb een telefonische intake gehad... Bij mij zijn ze nooit komen kijken (op zich erg vreemd want ik heb bij dochter geen kraamzorg gehad ivm vroeggeboorte heeft ze in het ziekenhuis)

14. rinnie

rinnie Bekend lid

11 apr 2008
    660
    0
    0
    Ik heb vandaag de kraamzorg over de vloer gehad, het was niet erg dat er verder nog niks was, ze wilde alleen onze trap ff belopen (omdat die best steil is) en voor de nieuwsgierigheid vond ze het ook wel leuk om te weten waar het kinderkamertje komt.

Deel Deze Pagina