bij de 1ste pas met 26 week omdat we vol op aan het verbouwen waren, nu bij nr 2 liefst gisteren al, maar helaas moet er nu ook nog 1 en ander veranderd verbouwd worden (lang leve oud huis) moet nog een kast (inbouw) gemaakt worden, geverft, dus inrichten zal ook wle weer richting 20 week gaan, kwa spullen hebben we alles al in huis
Wij zijn gisteren begonnen Ik had wel eerder willen beginnen, maar we hadden de kamer nog nodig voor logees en we waren ook nog andere kamers in huis aan het verbouwen. Met de eerste zijn we na de 20 weken echo begonnen met spulletjes aanschaffen en het kamertje maken.
Wij zijn afgelopen week begonnen met leeghalen en behang scheuren. Woensdag komt de stucadoor en dan kan het verfen en inrichten beginnen.
bij de eerste was onze baby kamer al met 12 weken klaar kon goedkoop aan een babykamer komen namelijk... bij de 2e zijn we net 2 weken klaar dus met 28 klaar en met week 26/ 27 begonnen
Bij ons was ik toen 20 weken zwanger, we hadden 2 logeerkamers, dus eentje konden we al meteen beginnen omdat er alleen maar lelijk vloer lag en alleen witte muren, dus we konden alleen alles nog keer wit verven en 1 muurtje grijs, collegas van mijn vriend kwamen nieuwe vloer leggen. Klaar was het... Elke dag loop ik even de babykamer in...
Bij de eerste net voor mijn verlof. We waren net verhuisd en die kamer kwam als laatst. Bij de tweede zijn we rond 20 weken begonnen met verbouwen maar dit duurde even. Bij de derde moesten de kids in kamers schuiven. Met 20 weken begon ik met de zolderkamer toen kon zoonlief daar slapen, toen zijn oude kamer gedaan voor dochter 1 en toen zij overr was ben ik aan de babykamer begonnen ik denk dus ook zo rond een week of 30.
11 dagen voor de bevalling. We hadden wel alle spulletjes in huis maar hadden geen extra kamer. Op 1 juli dus verhuisd en gelijk de kamer in orde gemaakt in die dagen erna.
Wij hebben met een week of 8 het kamertje opgehaald, kwam hem compleet voor goed geld op marktplaats tegen. Daarna hebben we de hele tussenverdieping verbouwd op de badkamer na. Eind mei/begin juni was alles zo goed als klaar. Dus ben nog druk bezig emt alles mooi in de kasten leggen en kijken waar alles het makkelijkste kan liggen...
Wij zijn sinds een week (22 weken) rustig begonnen met het zoeken naar behang en accessoires... Best vroeg vind ik zelf, maar nu hebben we vakantie en het lijkt me heerlijk om straks alles klaar te hebben!
week 10 ofzo heeft mijn vriend alle oude meubels en troep die in de kamer stonden wat de babykamer zou worden door de gemeente laten ophalen. In week 22 zijn we begonnen met schilderen van de muren en het wiegje. Week 27 hadden we alle meubels en deze week (week 31) komen de laatste kleine dingetjes. Dan zijn we klaar! ik sta iedere dag even te genieten in het kamertje (excuses, balzaal, hij is groter dan onze eigen slaapkamer). ben er heel erg blij mee! van de meubels hebben we alleen de kledingkast en een plankje voor aan de muur gekocht. de fauteuil hadden we al, ik heb het wiegje waar ik vroeger zelf in heb gelegen van mijn moeder gehad en de commode heb ik ook gekregen. Het geheel staat nog bij elkaar ook! Handig!
We hebben begin dit jaar de logeerkamer opgeknapt in neutrale kleuren omdat we voor langere tijd een buitenlandse gaste kregen. Dit was nog ruim voordat ik zwanger was, maar wel met de toekomst in het achterhoofd. Morgen de 20 weken echo, en als alles goed is, ga ik helemaal los!
Wij zijn vandaag voor eht eerst in de winkel gaan kijken en eigenlijk vonden we meteen wat we wilden hebben... haha. Ik denk dat we m binnenkort toch maar gewoon bestellen, geen idee hoelang levertijd is. We hadden nu vakantie, dus konden mooi doordeweeks even kijken. Verder moet het kamertje nog helemaal opgeruimd en leeg. Dus we zijn nog wel ff zoet. Ben nu 16wkn5dgn.
Wij zijn ook gister begonnen Hoop het binnen de bouwvak van mijn man af te krijgen. Bij mijn eerste zoon waren we al met 20 weken klaar haha
Ik ben meubels aan het opknappen, en ben met de commode bijna klaar. Verder heb ik de verf wel binnen, maar alles moet verder eigenlijk nog gedaan worden, hihi. Hoop van de week de kamer leeg te kunnen halen en te kunnen beginnen .
wij zijn vandaag begonnen helaas is vriendlief door zn rug gegaan en ligt nu plat op bed. Voorlopig is ie nog niet af dus maar we hebben nog tijd genoeg
bij ons was het kamertje nog klaar van ons zoontje*. Maar gisteren nieuw behang en gordijnen besteld, we willen het nu toch anders hebben. De meubels e.d. staan er al dus het is alleen nieuwe gordijnen, behang en accesoires.