Ja zo kun je altijd wel redeneren... misschien heeft diegene wel net de naam van jouw kind opgevangen, dat maakt dan ook niet uit.
Zo ziet het er wel gelikt uit, maar dit past niet bij het huis en is ook niet helemaal mijn smaak. Maar bedankt voor het mee denken. Zitten leuke suggesties tussen!
Je zou ook eens bij de plaatselijke schoenmaker/sleutelbar kunnen kijken. Die hebben ook veel opties. Echt voorbeelden en nog meer in boeken.
Wij hadden bij ons vorige huis een soort jaren 30 voordeur,klassiek. Daar had ik een stickertje voor besteld met in sierlijke letters fam. Xxx, en die dus bovenaan de deur gedaan. Nu hebben we een platte leisteen, aan een grof touw aan een spijker in de muur. Daar schrijf ik met krijt verschillende teksten op, soms gewoon het huisnummer met fam xxx of de voornamen van mijn man en mij o.i.d. nadeel is dat het er met heel harde regen afregent maar als je een overkapping hebt hangt het droog en zal het beter werken
Ja dit had ik vorige week al gedaan maar zag er niets tussen! Bouwmarkt kan ik ook wel doen. Komen we momenteel zowat elke dag haha.
Wij hebben deze. Wij hebben alleen Familie .... erop staan; ik vind het onnodig om al onze voornamen erop te hebben. Wel vond ik het belangrijk dat het nummer er duidelijk op staat, want soms moet je daar wel erg goed naar zoeken
Wij hebben een keramieken hart als naambord met onze naam en een plaatje erop. Kon je helemaal zelf samenstellen bij de hubo. Welke vorm, lettertype, plaatjes.
Ik volg ook wij hebben een huis gekocht en dan moet er ook een mooi naambordje bij komen. Vind dat op de deur met stickers wel erg mooi maar dan moeten we er al een nieuwe deur inzetten
Wij hebben een brievenbusplaat van natuursteen. Daar hebben we het huisnummer in laten graveren en onze naam. Dit kan natuurlijk ook zonder brievenbus. Bekijk bijlage 609582
Toen we ons huis kochten stond er een boom naast die we helaas moesten laten kappen. Van de stam hebben we plakken laten zagen. Op een van die plakken heb ik onze familienaam en huisnummer geschilderd met dieren eromheen die in onze omgeving veel voorkomen.