naambordje voordeur met voornamen of niet?

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 15 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam01

Sam01 Actief lid

4 dec 2015
    423
    7
    18
    NULL
    NULL
    Mensen die over het algemeen komen weten wie we zijn en waar we wonen. Daarbij is ons huis niet lastig te vinden, zodra mensen uit de buurt niet het een keer niet weten hoef ik de naam van het pand maar te zeggen.

Mensen die iets 2e hands komen ophalen, omschrijf ik het altijd voor de zekerheid. Bij ons zijn heel goede herkenningspunten, aangezien ik niet in een standaard woning woon dat de hele straat hetzelfde is.
    Wanneer ik zelf ergens naartoe ga waar ik vreemd ben, kijk ik ook altijd even via google maps. En woningen heb ik nog altijd gewoon op adres gevonden, huisnummer is voldoende.

Moet ook zeggen dat ik de voornamen hier in de omgeving niet vaak zie, hooguit de familienaam.

2. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Wij hebben hier wel de voor-en achternaam. Ben super blij met mijn bordje :D

3. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Dit

4. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ik snap dat het handig is maar met een huisnummer en straat naam moet het toch ook gewoon lukken. Kijk bij een flat kan ik het mij voorstellen dat mensen het doen maar wij wonen in een rijtjeshuis en niet iedereen hoeft te weten hoe wij heten. Ik verkoop veel en geef veel weg maar heb nog nooit iemand gesproken die het vervelend vond dat wij geen naam bij de voordeur hadden hangen.

5. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Maar als je gewoon het adres wat je hebt doorgekregen langs gaat is er toch niets aan de hand? Als ze niet aan het juiste adres zijn dan kunnen ze toch gewoon contact met je opnemen? Heb hier werkelijk nog nooit iemand gehad die er hinder aan heeft ondervonden dat er geen naambordje hangt. Let trouwens eerlijk gezegd zelf ook nooit of er een naambordje hangt bij iemand, stel ik sta verkeerd, tja dat is dan even vervelend maar lang leve de telefoons toch?

Deel Deze Pagina