Helaas moeten wij afscheid nemen van ons 4 maanden oude poessie. Na maanden proberen wil het toch niet goed gaan met de dieren die wij al hadden, de hond is te wild voor haar en onze andere kat voor wie een speelkameraadje moest worden die vind haar te wild. We zoeken daarom een geschikte plek voor dit toch hele lieve beestje, zodat ze ook wat rustiger kan spelen enz. Ze kan goed met kids, ligt vaak bij de kleine bij de box te kijken is ge-ent. zinderlijk enz. Op martkplaats: Advertentienr.:10978457013 Daar staan ook fotos
Ow, hoe lief dat klein ding. Bij ons zit al een katertje die geen aandacht wil delen maar ik hoop dat je snel een hele goede thuis vind!
Wij hebben net een jong katje maar als we die niet hadden dat ik poepie zo van je over willen nemen! Hopelijk vinden jullie snel een fijn nieuw huis voor m!
wat een schatje. Ik heb er al 3 anders had ik dr zo bij genomen! ik hoop dat je een goed thuis voor dr vind
Het is ook een schatje, maar helaas gaat het niet samen, heb het lang aangezien en gedacht dat komt wel goed. Maar helaas
Tip van deze dierenasielmedewerkster: hang ook even een briefje op bij je dierenarts. Vind je vast snel een goeie nieuwe baas voor de kat! Succes!
Je kunt ook nog een topic neerzetten op andere fora (bokt, hondenforum enz) Daar zitten genoeg beestengekken.
aaaah wat een schatje. We hebben al 1 kater en 1 poes en nog een heel aantal andere beesten anders was ik hem zeker komen halen. Ik hoop dat je snel een nieuw goed huisje voor hem vindt.