Wie heeft er ook bruinverlies gehad rond 12 weken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door JustMe86, 24 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JustMe86

JustMe86 Actief lid

28 nov 2010
    304
    0
    16
    Hey dames,

Vraagje: wie heeft er rond 12 weken zwangerschap ook bruinverlies gehad en alles is gewoon goed?

Ik heb namelijk vandaag best veel bruinverlies gehad. En ik schoot behoorlijk in de stress. De VK stelde me gerust, dat bruinverlies niet erg is, zolang het niet geen helderrrood bloedverlies is.

En aangezien ik de 20ste een goede echo heb gehad, zei ze dat de kans klein is dat het mis kan gaan. Toch ben ik er niet gerust op. Wie heeft er tips?

Groetjes,
    JustMe

2. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hoi hoi,

Ik heb met 9 weken HELDERROOD bloedverlies gehad en alles is goed gegaan hier hoor!!!

Dus bruinverlies is ook vaak onschuldig!
    Ik denk dat de verloskundige je terecht gerust heeft gesteld!

Mocht het aanhouden en blijf je ongerust dan gewoon vragen of je voor een extra echo kan komen!

Sterkte!

Liefs Loesie

3. JustMe86

JustMe86 Actief lid

28 nov 2010
    304
    0
    16
    Hey Loesie,

Dank je voor de tip, ben inmiddels al ontstresst...en heb ook geen bruinverlies meer, alleen krampjes in me buik.
    Daar maak ik me dan nu weer een btje zorgen over omdat ik eerder dat bruinverlies had.

Maar mijn baarmoeder lag een btje gekanteld, en de placenta voor de uitgang, dus als alles oprekt en verplaatst....ga ik me nu niet verder druk maken. Zo maar eens ff chocola eten ;)

Iemand anders nog tips?

Liefs,
    JustMe

4. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    ik heb vanaf week 6 tot 16 bruinverlies gehad, om gek van te worden, heb net nog een pretecho gehad en alles groeit prima.
    het hoeft dus helemaal niks te zijn.

5. Anta

Anta Actief lid

10 aug 2009
    208
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bruinverlies is vaak oud bloed. Dat kan zelfs nog van je laatste ongesteldheid zijn. Ik had het bij mijn eerste zwangerschap (hij is nu bijna 1,5 jaar oud) en ook bij deze zwangerschap. Het hoeft dus niks raars te betekenen.

6. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ik heb met 13 weken bloedverlies gehad. Dus niet bruin maar echt rood.
    Om je kapot te schrikken.
    VK zei dat het wel vaker gebeurde. En bruin bloed is oud bloed:)

7. JustMe86

JustMe86 Actief lid

28 nov 2010
    304
    0
    16
    Meiden, heel erg bedankt voor jullie reacties, ben inmiddels gerustgesteld!!!

8. JustMe86

JustMe86 Actief lid

28 nov 2010
    304
    0
    16
    Hey meiden,

FF een update, vandaag weer naar werk gegaan.
    Ja hoor is het weer raak, maar nu veel helderrood bloed, mocht gelijk bij de VK komen, ze zet de doptone op me buik en het hartje heel goed te horen....
    Verklaring: de placenta, over voor de uitgang.
    Ze zei ook gelijk mocht je weer gebeuren, liever altijd even bellen, want het is goed om het altijd te melden. Je kan dan langskomen en dan luisteren we even naar het hartje.

Maar jah is toch weer even schrikken!

9. Trine

Trine Actief lid

ik heb nu wat rozig verlies... weet ergens wel dat het niets zal zijn, maar doordat ik ziek ben, ben ik toch wat ongerust. Bovendien stinkt het echt erg :$

10. JustMe86

JustMe86 Actief lid

28 nov 2010
    304
    0
    16
    @ Trine, als je het niet vertrouwt moet je gwn de VK bellen...
    Sterkte....

Deel Deze Pagina