Hey ladies, Mijn beebje komt er binnenkort aan en, zoals elke toekomstige moeder waarschijnlijk wel doet, begin ook ik te twijfelen aan onze naamkeuzes. We weten nog niet of het een jongen of meisje wordt dus hebben namen voor beide. Graag jullie mening! meisje: Laure, Auke, Norah jongen: Aaron, Daan, Arthur Mijn voorkeur gaat zelf naar Laure en Aaron. Ciao!
ja gewoon doen wat jij leuk vindt, ik zou deze vraag hier nooit stellen, ik denk dat je dan alleen maar meer twijfels krijgt hoor, iedereen heeft zo zijn voorkeur en smaak en het is jullie kindje. succes met kiezen!
doen...niks mis met die namen. die andere zijn ook leuk, maar ik zou het toch echt bij je eigen voorkeu houden
Ik ken het, twijfelen op het allerlaatste moment! Maar, harstikke leuke namen, dus ga er gewoon voor. Norah en Daan vind ik trouwens ook heel leuke namen hoor, maar Laure en Aaron nog leuker!
Ik vind het ook heel leuke namen hoor! Ik zou zelf eerder lauren doen dan laure, maar dat is natuurlijk ook heel persoonlijk. Vind het in elk geval mooie namen.
doen waar je zelf het meest prettig bij voelt! als je aan ons advies gaat vragenben je nog verder van huis! en misschien later wel spijt! Dus volg je eigen gevoel! sterkte en het zijn stuk voor stuk mooie namen!
Auke is in Friesland een jongensnaam. Je bedoelt misschien Aukje? Ik vind laure en aaron ook erg leuk. Norah het leukst.
Hier ben ik dan terug! Alvast bedankt voor jullie leuke reacties! Ze hebben me terug zeker van mijn stuk gemaakt! Het is idd ONS bengeltje en wij als ouders moeten er ons vooral goed bij voelen. Maar soms denk je van: ik ga dat kind toch niet met een onnozele naam opzadelen?! Het blijft dus Laure of Aaron! Veel succes met jullie keuzes en de rest van jullie ZS/moederschap!
Ik weet niet of ik moet reageren, want namen kiezen is zo persoonlijk. En je moet bij je eigen gevoel blijven. Maar ik zou zelf ook voor Lauren gaan.... Veel succes met jullie keuze!
Ik vind Laure en Norah heel leuk, Aaron en Daan. Auke en Arthur vind ik persoonlijk niet leuk. Ik zou zelf gaan voor Norah en Daan uit dit rijtje