goedemorrgen dames even een vraagje wie is er ook gedupeerd door de dsb bank en hebben nu ineens een brief gehad dat ze 15 oktober naar de rechtbank moeten komen om eventuele schade terug te kunnen vorderen? wij zijn namelijk gedupeerd door de dsb bank en vele tienduizenden euro,s kwijtgeraakt hier hebben wij nooit wat mee gedaan daar we dachten van we moeten toch achterin de rij aansluiten en nu kregen we gisteren ineens een brief dat we in aanmerking komen voor een compensatieregeling maar hoe pakken we dit nu goed aan dus tips zijn ook welkom groetjes debby
Hoi debby, ik weet toevallig dat mijn schoonvader ook die brief heeft gehad gisteren.. Maar weet niet wat je er precies mee moet doen, sorry. Ik hoop dat je iig geld terug kan krijgen!
die compensatie stelt helaas weinig voor, hier ook een gedupeerde, sterkte die brief hebben wij gisteren niet gehad, paar weken terug al een brief voor compensatie, rond de 12000 euro (wordt van de restschuld afgetrokken), terwijl de schade al meer als 40000 is plus de te veel betaalde rente die nog al die jaren er boven op komt, schijntje dus. sterkte,
wij ook, maar hebben maanden geleden al op advies van onze financieel adviseur een compensatie verzoek aangevraagd en gekregen. De brief die we nu kregen was een soort van samen staan we sterkt idee en als je al compensatie had toegewezen gekregen zou dit niet hoger uitvallen dan wanneer je wel naar de rechtszaak zou gaan. Misschien eens aan je adviseur vragen?
Ik heb een vraag. Wij hebben een doorlopend krediet afgesloten bij dsb bank. Deze is inmiddels al overgesloten vanwege lagere lasten. Kan ik voor de verzekeringen die ze "aangesmeerd" hebben nog een compensatie krijgen en laten afsluiten? Kan ik het beste contact opnemen met mijn rechtsbijstand of een andere adviseur?
ik zou even contact opnemen met DSB compensatie. Wij hebben een PL en hebben naar mijn mening een goede compensatie gekregen (maar niet overgesloten), maar volgens mij moet het wel kunnen.