hihi wij komen hier nog maar niet op die orginele en hippe meisjes naam! Maar nu zag ik net op een site een naam waar ik van denk orgineel! Maar wat vinden jullie(ik weet wel is onze keuze maar ik wil het toch weten!)hhih komt ie Kia (kya) michelle kuipers (klinkt dat?) groetjes
Ik vind het niet echt een leuke naam. Klinkt een beetje als een auto merk. Een ford kia, of een renault kia, Maar iedereen heeft een eigen smaak. Jij vindt vast onze naam niks, Misschien kun je het omdraaien? Michelle Kya
Ik vind het ook leuk en hip, en je zal het niet veel horen. Als we bij alles wat we horen 'aan iets moeten denken' dan kunnen we onze kinderen nog maar heel beperkt namen geven. Dan weer doet het denken aan dit, dan weer aan dat... en so what? Nou en? Dat Kia ook een automerk is, maakt toch niet dat het niet ook een leuke naam kan zijn? Ik vind het bijzonder
Ik vindt hem niet zo leuk! vooral ik zou hem zeker anders schrijven, mischien: Khia Kiah Kyah Ok Kyara en dan roepnaam Kya ? voor het auto merk zou ik het niet laten denk bv aan mercedes.. of zoals eerder gezegt werd Kyra
ik vind het leuk klinken,maar zou het echt als koos-of roepnaam gebruiken zeg maar. Dus bv. idd als afkorting van Kyana of Kyara. Maar ik vind het sowieso heel leuk klinken!
Vind het wel mooi klinken hoor! Je hebt ook nog een andere versie ervan die hetzelfde wordt uitgesproken ; Kyja