Kruiken of bellywarmer

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Spring, 8 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Kruiken of bellywarmer?

1. Kruiken

2. Bellywarmer

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Spring

Spring Fanatiek lid

17 sep 2012
    1.430
    174
    63
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Gebruik(t)en jullie kruiken of een bellywarmer? Misschien wil je je keuze uitleggen! Ik twijfel nog!

Groetjes!

2. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Ik kruiken, maar dat kwam omdat mijn kraamzorg bij de intake toen van mijn 1e (2007) andere middelen afraadde. Automatisch bij de 2e en 3e dus ook geen andere dingen meer aangeschaft en gewoon de kruiken (na controle op evt lekken) weer gebruikt.

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Kruiken.

Volgens mij blijft het bedje daar ook langer warm mee dan met zo'n bellywarmer.

4. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Kruiken. Mochten tijdens de kraamzorgperiode ook alleen de aluminium kruiken gebruiken, andere middelen werden afgeraden.
    Kruiken blijven ook veel langer warm, wel fijn snachts als ze met een kruikje in bed slapen.

5. o0melis0o

o0melis0o Actief lid

29 jun 2012
    471
    6
    18
    Vrouw
    Dierenartsassistente Paraveterinair - in wording
    Heerlen
    Hier een aluminium kruik op aanraden van de kraamzorg. Bij het intake-gesprek werd ons ook nog duidelijk gemaakt dat zij geen gebruik maakten van de kruikzakken wat je overal in de winkels erbij hebt liggen (waarvan wij dus ook 2 gekocht hebben). zij gebruiken hydrofielluiers om de kruiken mee in vast te knopen, dit ivm Mocht de kruik Toch gaan lekken, dat dmv de knoop wat je in de hydrofielluier kunt leggen, het water tijd heeft om af te koelen alvorens het überhaupt bij je kind terecht zou komen. Dat zou met de gewone kruikenzakken niet kunnen.. Was de eerst keer dat ik dat hoorde, maar goed ik ga ervan uit dat ze weten wat ze doen haha. Is een veelgebruikt kraamzorg-bedrijf waar we bij zitten, dus die zullen wel wat verstand ervan hebben

6. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik heb van allebei één. De waterkruik is langer warm, de bellywarmer kan ik op zolder 's nachts gewoon in mijn bed verwarmen tijdens het voeden en gebruik ik dan dus.

7. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Kruiken op aanraden van kraamverzorgster

Deel Deze Pagina