Hoi dames, Gebruik(t)en jullie kruiken of een bellywarmer? Misschien wil je je keuze uitleggen! Ik twijfel nog! Groetjes!
Ik kruiken, maar dat kwam omdat mijn kraamzorg bij de intake toen van mijn 1e (2007) andere middelen afraadde. Automatisch bij de 2e en 3e dus ook geen andere dingen meer aangeschaft en gewoon de kruiken (na controle op evt lekken) weer gebruikt.
Kruiken. Mochten tijdens de kraamzorgperiode ook alleen de aluminium kruiken gebruiken, andere middelen werden afgeraden. Kruiken blijven ook veel langer warm, wel fijn snachts als ze met een kruikje in bed slapen.
Hier een aluminium kruik op aanraden van de kraamzorg. Bij het intake-gesprek werd ons ook nog duidelijk gemaakt dat zij geen gebruik maakten van de kruikzakken wat je overal in de winkels erbij hebt liggen (waarvan wij dus ook 2 gekocht hebben). zij gebruiken hydrofielluiers om de kruiken mee in vast te knopen, dit ivm Mocht de kruik Toch gaan lekken, dat dmv de knoop wat je in de hydrofielluier kunt leggen, het water tijd heeft om af te koelen alvorens het überhaupt bij je kind terecht zou komen. Dat zou met de gewone kruikenzakken niet kunnen.. Was de eerst keer dat ik dat hoorde, maar goed ik ga ervan uit dat ze weten wat ze doen haha. Is een veelgebruikt kraamzorg-bedrijf waar we bij zitten, dus die zullen wel wat verstand ervan hebben
Ik heb van allebei één. De waterkruik is langer warm, de bellywarmer kan ik op zolder 's nachts gewoon in mijn bed verwarmen tijdens het voeden en gebruik ik dan dus.