Zijn er hier die hem hebben en ervaringen ? Wij kunnen een kinderwagen niet kwijt in onze auto en willen daarom nu voor de 2e voor een goede buggy gaan waar de maxi cosi op kan. Ik las dat de Mila helemaal plat kan wat wel fijn is en hij is lichtgewicht en compact. Nu is mijn vraag, rijd hij goed buiten en ook op gladde vloeren in winkelcentra etc ? Ik had bij evy een prenatal buggy en dat is een ellendig ding om mee te winkelen, dan rijden de wielen niet en moet je schuivend verder.
Ik heb hem en vind hem echt super! Kan idd normaal door de winkels tijden zonder weg te glijden enzo. Maar echt lichtgewicht is hij niet hoor, geloof iets van 8 kg.
Ik heb hem ook en ook hier bevalt hij goed. Je merkt wel dat hij wat minder comfortabel rijdt dan een kinderwagen, je voelt de ondergrond wat meer, maar mijn zoontje zit en ligt er echt prima in.
minder comfortabel is logiisch.. dat zal me ook wel tegenvallen denk ik. Maargoed praktisch gezien lijkt dit de beste oplosssing en ik moet zeggen dat ik het een mooie buggy vind. Er zijn er ook die enorm breed zijn en dat lijkt me niet handig. En als hij rijd op gladde vloeren ben ik allang blij
Hier hetzelfde probleem, persoonlijk vind ik de maxi cosi citi cx een betere buggy dan de maxi cosi mila, zitting is zachter en kan bijna net zo plat als de mila. Succes
Dat is waar, maar de mila klapt weer anders in dan de city.. Meer als een normale buggy. Wat weer handiger is als je met de bus of tram gaat als de kleine eenmaal kan lopen en zelf in de tram wil zitten.