Naampjeeees!

Discussie in 'Babynamen' gestart door Fayy, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke meisjesnaam?

1. Fay

2. Mae

3. Bethanie/Bethany

4. Sterre

5. Robine

6. Estella

7. Amy

8. Tess

9. Zoe/Zoey

10. Mila

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Fayy

Fayy Niet meer actief

voor de site "vernieuwt" werd had ik een topic geopend over dat fay echt DE naam is voor als wij een meisje krijgen. alleen tja me collega heeft de naam "afgepikt" ze wist iig dat wij de naam fay aan ons kindje wouden schenken ( nog toen k zwanger was van de eerste dat in een mk gelopen is ) en ze vertelde ook hoe zij haar kindje wou noemen..zij was tenslotte al hartstikke ver.. noemt ze haar kindje fay.. beetje lullig. ze had t ook wel kunnen zeggen ipv de hele tijd andere namen te noemen en achteraf onze naam te pakken ;(
    het word de naam wss toch wel :D heb er gewoon scheit aan.. maaar we hebben nog veel meer mooie namen.. al staat fay wel hoog omdat ik die al jaaaaren in mn koppie heb zitten.
    heb even een pol gemaakt :d
    en ja ik weet dat mocht ik een dochter krijgen ik dr gewoon fay moet noemen enz!! weet ik!! :D maar hebben daarintegen nog veel meer mooie en ben benieuwd op welke t meest gestemd word!!

Liefs!!

2. VioletRose

VioletRose Niet meer actief

Ik had al eerder gereageerd op jou topic. Als ik zou mogen kiezen uit dit lijstje dan kies ik Mila.
    Als tweede Estella. Want ik vind Stella een stoere naam.
    En als laatste op dezelfde plek: Fay maar dan Fae of Faye en Mae.

De andere namen zijn niet mijn smaak.

3. miffy11

miffy11 Niet meer actief

nog een keer dan maar, Mila, omdat dit (samen met Fenne) de mooiste naam ven de wereld is :D

4. Fayy

Fayy Niet meer actief

hihi ja jullie hebben toen natuurlk ook gereagered haha.
    ja mila vind ik ook erg mooi.. afkorting van me zusjes naam :p En drm twijfel k daar over :D

Bedankt voor t reageren weer ! hhihi

5. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik vind Robine 't mooist.

6. Pris

Pris Fanatiek lid

Tess vind ik het leukst!

7. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Ik zou gewoon Fay doen als dat voor jullie dé naam is!

Van jouw lijstje vind ik Fay en Robine het mooist.

8. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik vind uit jou lijstje, Fay, Mila en Tess het leukste.

9. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    Mila gestemd! Maar naast Mila staat ook Mae in mijn top 10 :D

10. lilo77

lilo77 Bekend lid

2 jul 2009
    692
    10
    18
    NULL
    NULL
    Ik vind Fay het mooiste en anders Robine of Sterre

11. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Ik heb natuurlijk op Mila gestemd :D
    Maar Fay stond bij ons ook bij de eerste op het lijstje.
    Ikzelf zou mijn kindje niet dezelfde naam geven als het kindje van een van mijn collega's, maar als het voor jullie dé naam is zou ik het toch gewoon doen ;)

12. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ik heb voor Mila gekozen!
    vind ik een lieve mooie naam

13. nancy1981

nancy1981 Fanatiek lid

22 mrt 2007
    1.823
    0
    0
    helmond
    Hoi

Ik heb toen ook gestemd op de naam Fay dus nu weer op Fay

Zoë

Mila

vind ik ook leuk

14. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    als dat voor jullie de naam is moet je die nemen ook al heeft je collega die naam
    verder vind ik mila mooiste, mss kan je fay als 2de naam nemen
    bv mila fay

15. Fayy

Fayy Niet meer actief

ik dacht er ook aan fay als 2e naam te gebruiken maar zelf vind ik Mae ook een super naam!! en bij de naam sterre zie ik zo'n lief huppelend meisje hihi.
    die collega zou mij toch nog wel tig keren aanspreken, we hebben geen ruzie ofzo dus waarom zou ze mij niet aanspreken.. het is gewoon lastig!! eigenlijk ben ik gewoon veel te lief en al zeg ik dr wat van houd ik al snel op omdat ik dan denk.. ja we hebben t wel over de naam van HAAR kindje net of dat kindje dr wat aan kan doen, zo denk ik dan meteen!!

16. TessMe

TessMe Niet meer actief

TESS vind ik mooi:D Maar fay is ook een lieve naam. Ik zou alleen nooit een naam kiezen die iemand in je omgeving al heeft. Maar het is wel lastig. Zo hadden wij ook een naam voor een jongen en een verre kennis heeft d'r zoontje die naam gegeven. Alleen schrijf je het wel anders. Maar tegen die tijd zien we nog wel.. Misschien word het een meisje:)

17. Fayy

Fayy Niet meer actief

Hee meid!!!!

hoe verloopt de zwangerschap tot nu toe?:)

het is inderdaad lastig!! grr. maar zoals jij denk denk ik ook.. misschien word het wel een jongen :p

18. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Ik vind Fay een mooie, lieve naam. Amy (Emy) vind ik ook mooi.. Ik vind het zelf geen probleem om onze kinderen eenzelfde naam te geven als de kinderen van een collega. Ik alleen heb al zo'n 120 collega's, die bij elkaar een paar honderd kinderen hebben... Ik zou alleen niet zo snel voor een naam gaan die in mijn directe familie of vriendenkring voorkomt.

19. Fayy

Fayy Niet meer actief

woow 120 ja dan heb je al snel een naam die iemand anders ook heeft..tenminste al sneller.
    Ja namen uit vriendenkring of familie zal ik ook niet 1 2 3 gebruiken ligt er natuurlk maar net aan als je het vernoemt is het gelijk al anders

20. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Ik ga voor Robine...mijn man vond t niet zo anders had er nu een robine in het wiegje gelegen..

Deel Deze Pagina