sorry dat ik jullie hiermee lastig val... maar ik word echt GEK van dat liedje in mijn hoofd dan maar even hardop zingen... IK HEB EEN TUINTJE IN MIJN HART - ALLEEN VOOR JOUOEOEEOE nu hebben jullie het zeker ook in je hoofd?? weet iemand een oplossing want ik word echt gestoord van mezelf
Thanx.. heb het nu ook in mijn hoofd.. Wel een leuk liedje! Wat goed dat je al 12 kilo bent afgevallen! Kom je af en toe nog even updaten in het december topic?
Er is maar 1 remedie : liedje keihard aanzetten en loeihard meezingen! haha, het is ook wel een liedje dat blijft hangen..bedankt nu moet ik er ook aan
he bedankt he nou zit ik er ook mee in me kop en ik ken alleen nog maar die zin hahahahahahaha ... manlief word al gek van me hahahaha
dank je loopy nu zit ie ook in mijn hoofd heb het meteen maar even op youtube opgezocht en zit nu mee te zingen
Whahaha, ik zag je topictitel en moest meteen denken aan een tuintje in mijn hart en ja hoor... jij hebt dat liedje ook in je hoofd hahaha Ik wor d'r gek van grrrr
Vorig jaar was dit in Suriname al een dikke hit (Damaru zong het toen nog zonder Jan Smit). Ik was daar toen op vakantie en heb de hele vakantie dit nummer overal gehoord, en kreeg het niet uit mijn kop. En nu - een jaar later - zing ik het wéér de hele dag. Ik word er gek van! Maar het is de ultieme zomerhit natuurlijk...
haha, bedankt he... Het schijnt dat je inderdaad, zoals iemand hier al schreef het liedje uit moet zingen.. Dus youtube aan, songtekst opzoeken en zingen maar....
ik kan het liedje niet even opzoeken op you tube hahaha... of zal ik het maar niet doen, want zoals ik lees zit het dan gelijk in je hoofd. MmMm even over denken dus
jaa daar gaatie dan.... zingen!! YouTube - Damaru ft Jan Smit ik heb een tuintje in m'n hart mi rowsu LYRICS! en een zomerse coctail erbij
hahaha, ik heb dat nummer maar een paar keer gehoord en dat deuntje blijft dan de hele dag hangen terwijl ik het niet eens een leuk nummer vind. Maar goed, ik ga hem even op youtube zoeken, wellicht dat ik er dan eindelijk vanaf kom.
Dat is juist de intentie van een goede zomerhit, alhoewel hij wel een beetje laat is voor een zomerhit. Een Muziekjournalist die ik goed ken was al bang dat het er dit jaar niet van zou komen...hahaha