Haha ik dacht net, zal ik hem openen? Elke dag pak ik een schone vaatdoek, handdoek en theedoek. Zo ontzettend vies vind ik die dingen
2 weken serieus hier word dus echt elke dag een nieuwe vaatdoek gebruikt er zitten heel snel onwijs veel bactieren aan of je aanrecht nu schoon is of niet vind dat echt eh vies maar dat zal wel aan mij liggen
1 a 2 dagen.. omdat ik er alles op het aanrecht mee wegpoets. En ik ben echt een knoeier als ik kook, haha.
Ja 2 weken. Ik gebruik hem namelijk echt bijna niet. Heb vochtige doekjes daar maak ik mn aanrecht mee schoon. En als er wat valt pak ik keuken spray en keukenrol. Hij ligt er eigenlijk meer voor de sier
2 dagen en gebruik hem dan voor wc en dan gaat hij weg of in wasmachine. Theedoek en handdoek 4 dagen...
1 keer - en dan in de prullenbak. Ben er vies van. Aanrecht doe ik met water met evt afwasmiddel en een wissertje, en voor veel andere dingen gebruik ik keukenpapier of van die geimpregneerde doekjes
Toen ik nog niet getrouwd was en alleen woonde, gebruikte ik ongeveer 1 à 2 doekjes per week. Maar nu ik getrouwd ben... élke dag een schoon vaatdoekje!!!