Dus momenteel een dikke vette kokosmat voor mijn deur benen scheer ik nooit bijna geen haar en als ze er zijn zijn ze wit Oksels als ik er zin in heb in de winter.....in de zomer 1 keer per week
Nou onder de douche me poes 1 x in de 2 weken?, okselhaar heb ik niet en me benen doe ik met epilady 1 x in de 5/6 weken dus dat antwoord staat er niet bij helaas.
Wil je ook graag weten waarmee? Mesje, electrisch of epileerloeder? Merk? Draadloos? Hoe lang gaat de accu mee? En of ik dan ook een gel of schuim gebruik? Of ik het in de douche of in het bad doe of gewoon droog in de badkamer? Dat brengt mij dan op het onderwerp ´baddoeken´... gebruik ik die, die op de grond ligt, mijn haarhanddoek of pak ik een schone en noem die dan scheerhanddoek? Hoe lang gebruik ik die dan vervolgens? En was ik hem samen met de theedoeken en vaatdoeken? Hoe ruim ik de geschoren haartjes op? Moppen of stofzuigen? Met of zonder zak? Die van de kruitvat aanbieding? Hoe gooi ik de inhoud van de zak weg? Weer poll aanpassen? Welk waspoeder moet ik dan gebruiken? Ik krijg hoofdpijn....
op dit moment eigenlijk te weinig... jhahahhahah alleen als ik mijn vaste "date"vriend komt hahahahaha verder hoef ik mezelf van mezelf in de winter eignelijk niet te scheren
Meeen, en anders ik wel. Ik lees dat ook op zo'n supersnel tempo. Krijg er bijna epileptische aanval van.
heb wel asprientje voor je of een ibu aleve ook nog wel anders heb ik nog wel een diclootje.. en als dat allemaal niet helpt heb ik ook nog wel een receptje prednison.. keuze zat toch? kan ook wel even een polletje voor je maken kun je stemmen
ik doe het om de dag onder de douche, benen scheer ik overigens nooit, ik heb daar eigenlijk geen haar en die enkele haar die er zit is blond en valt niet op.
*proest*!!! De haarhanddoek moet uiteraard samen met de sexhanddoek en het vaatdoekje iedere dag op de 90 graden. Ben je ook meteen van die vieze lucht in je wasmachine af. Vraag me ineens af of en dan welk soort wasverzachter je gebruikt en of die ook bij eczeem kan.