Hallo, ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik kom er niet helemaal uit wat we met onze vakantie aan moeten. We hebben 2 kinderen, een is 3,5 en onze jongste is net een jaar. Ik heb het eigenlijk wel een beetje gehad met de Centerparcs-vakanties. Het lijkt mij juist zo leuk om gewoon langs een veldje op de camping te bivakkeren in de hoop dat onze oudste wat speelkameraadjes opdoet. We zijn niet in het bezit van een tent en gezien de leeftijd van onze jongste zou ik nog wel iets van luxe willen. hebben. Dus geen tent, maar bijvoorbeeld een stacaravan oid??? Mijn vraag aan jullie: Wie weet er een kindvriendelijke camping in Nederland waar bijv. stacaravans rond een veld staan. Het liefst ook nog met een indoor-speel iets als back-up. We wonen tenslotte wel in Nederland! Ik ben benieuwd!!!
Landal park land van bartje verhuurd ook stacaravans aan oa een rond veldje met speeltuintje in het midden
Camping beringerzand. Indoor speeltuin. Binnen en buiten zwembad. Leuk recreatie team. En Aartje twinkel. Heel leuk voor kinderen. En op elk veld een speeltoestellen. En de velden zijn naar leeftijd ingedeeld. Dus je heb veldjes met een zandbak en wipkip Maar er zijn velden met speeltoestellen voor oudere kinderen.
Vakantie op 'Het land van Bartje' is inmiddels geboekt. Ziet er op de website mooi uit! Bedankt voor de tip. Ook Beringerzand heb ik opgeslagen onder mijn favorieten.