camping Lanterna, wat was jou ervaring?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door baby90, 18 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Hoi meiden,

Wij gaan dit jaar ' als het goed is ' weer naar Kroatie:D Tsjechie met familie ging niet door (en dat vind ik niet erg!). We gaan deze keer naar camping Lanterna. Ik ben al rond aan het zoeken naar ervaringen. Het schijnt een grote camping te zijn, de ene vind dit niet erg en de ander vind het niet fijn heb ik begrepen. Vorig jaar zijn wij ook in Kroatie geweest op Zelena Laguna. SUPER! Ik zou het zeker aanraden! Nu zitten we gebonden aan het hoofdseizoen en zochten we dus een goedkope camping. Op allerlei sites gekeken en heb een hele goedkope gevonden, dus het word Lanterna!
    Over een maand ongeveer boeken we definitief (vanwege vakantiegeld).
    Dus mijn vraag;

Wie van jullie is naar deze camping geweest, of gaat mogelijk nog naar deze camping (ook leuk om te horen:)) ? En oja, waar heb je geboekt?

Ben heel benieuwd naar ervaringen! Wij nemen zelf een tent mee en we hebben een standaard plek. Iemand een idee waar deze op de camping allemaal liggen? Op de plattegrond van de site staat dat het groene gedeelte standaard is, maar dat lijkt zo'n klein gedeelte?

2. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Hallo,

Ik ben er een paar jaar geleden geweest, erge kleine plekjes.
    We hebben daar gekeken en zijn toen snel weggegaan.
    Toen zijn we naar Zelena Laguna gegaan en die camping beviel ons helemaal prima.

Groetjes Annika

3. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Annika,

weet je ook of honden welkom zijn op de door jou genoemde camping (Zelena) en of je met je hond op het strand kan?
    Wij willen eind mei twee weken gaan kamperen maar moeten onze hond meenemen...

4. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Wij zijn vorig jaar naar zelena laguna geweest. Prima camping, super! Alleen heb ik geen idee hoe het met een hond is. Op het strand bij de camping hebben ze plateus gemaakt en moet je via een trappetje het water in. Iets verder hebben ze een kiezel stand. Maar ik deel niet dat je zomaar met een hond kunt zwemmen daar. Waarschijnlijk hebben ze daar speciale plekjes voor.. verder echt een super camping!

5. mamavanDdjim

mamavanDdjim Actief lid

21 nov 2009
    363
    0
    0
    borne
    wij zelf zijn niet geweest maar vriendin van mij wel..... zij vonden het veel en veel te groot. nu gaan ze altijd naar beijla uvala? ofzo dat ligt er vlak bij. net zo mooi en net zo veel te doen maar een stuk kleiner.
    Zij moesten wel minuten lopen naar het zwembad op lanterna, das toch best ver

6. liesbet77

liesbet77 Actief lid

26 dec 2009
    333
    0
    0
    bediende
    België
    wij gaan er dit jaar een week heen in een stacaravan. Kan me dus niet over de kwaliteit van de plaatsen voor tenten ed uitspreken. Vorig jaar zijn we 1 nacht op laterna geweest en ik vond het super , ook voor kinderen: speeltuinen, prive strand, mooie zwembaden voor de kinderen.
    het is idd wel heel groot, een dorp op zich maar dit jaar hebben we naar bewust voor gekozen, we willen meer een "kind" vakantie.
    vorig jaar hadden we een huis gehuurd, ook leuk maar we moeten voor bijna alles in de auto.

7. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Wij hebben toch maar de knoop doorgehakt en gaan heel veilig naar een spaanse camping waar we eerder zijn geweest.
    Daar weten we zeker dat de hond op het strand kan.
    Volgend jaar misschien zonder hond en dan naar Kroatië..

Deel Deze Pagina