Klaaggeluiden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mary12, 27 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mary12

mary12 Bekend lid

27 apr 2012
    652
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Onze dochtertje maakt eigenlijk als ze wakker is snel klaaggeluiden in de box, soort mopperen en als ik het laat dan gaat ze uieindelijk toch x huilen.
    Is dit eigenlijk wel normaal, moet zeggen dat ik het wel irritant vindt om telkens het te horen, ga er vaak heen praten, speeltje geven maar dan gaat ze toch snel weer mopperen.

Wat zou dit kunnen zijn?

2. Goldsword

Goldsword Fanatiek lid

14 dec 2013
    1.422
    0
    36
    NULL
    Rotterdam
    Hier betekent dat over het algemeen dat ze het gewoon zat is en eruit wil ...

3. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.496
    2.948
    113
    Hoe oud is ze?
    Misschien teveel prikkels waardoor ze wakker wordt en dus moppert omdat ze nog niet uitgeslapen is? Slaapt ze niet in haar bedje?
    Mijn dochtertje kan niet in de box slapen, is te snel afgeleid. Boven in haar bedje slaapt ze goed. En met 1 knuffeltje erbij.

4. Samba2013

Samba2013 Bekend lid

27 jan 2013
    693
    0
    0
    NULL
    NULL
    kan vanalles zijn..ze vindt de box mischien niet leuk, niet genoeg speeltjes, teveel speeltjes, mischien iets rechterop, aandacht willen, moe zijn, honger hebben

dus ;)

5. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Dat betekent gewoon dat ze zich verveelt, vermoed ik. Wakker in de box liggen lijkt me niet lang boeiend.

6. mary12

mary12 Bekend lid

27 apr 2012
    652
    0
    0
    NULL
    NULL
    En wat zou je kunnen doen dan, ik verplaats haar nu van wipper naar box en babygym maar beetje toch zelfde effect. Ze slaapt boven maar ze slaapt heel weinig.

7. Samba2013

Samba2013 Bekend lid

27 jan 2013
    693
    0
    0
    NULL
    NULL
    mischien vindt ze het leuk om met mama te spelen, en anders inderdaad wippertje ofzo als afwisseling

8. yossie

yossie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.784
    0
    36
    Je geeft aan dat ze niet zo veel slaapt.

Dan vermoed ik dat ze nog gewoon moe is! Hier begint hij ook met mopperen in de box of op de arm wat overgaat in huilen/jengelen, hij is dan moe en wil naar bed.

Ik herken het ook van mijn oudste, als ik hem echt bezig moest houden/ tevreden moest houden, dus even box, even wipper, even op de arm etc. betekende dat gewoon dat hij moe was (uitgezonderd een eventuele sprong tijd op ziek zijn, maar 99% vd gevallen gewoon moe).

Hoe oud is ze eigenlijk?

9. mary12

mary12 Bekend lid

27 apr 2012
    652
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bijna 5 maanden, maar slapen wil ze dan niet zucht......

10. Pluisje88

Pluisje88 Niet meer actief

Zou het kunnen dat ze oververmoeid is door te weinig slaap en daarom moppert/huilt als ze in de box ligt? Hier slaapt ons meisje overdag in haar reiswieg in de box, boven wil ze niet in bed of in de reiswieg en in de box ook niet behalve als het in de reiswieg is. Denk dat ze gewoon in de buurt wil zijn en er is hier geluid, boven is het stil.

Ben ook een week of 3 bezig geweest te ontdekken waarom ze overdag zo weinig sliep en veel huilde, nu ze op deze manier slaapt in haar reiswieg gaat het veel beter. Het huilen is met 3 kwart afgenomen en ze is veel vrolijker als ze wakker is omdat ze nu de rust wel pakt en niet de hele middag aan het huilen is.

Iets kleins kan al een reden zijn voor je kindje om niet te slapen. Of te stil/teveel geluid, te licht/te donker etc.

11. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    2.849
    1.060
    113
    Als meneertje hier moppert dan heeft ie het wel gehad met al zn speeltjes. Menselijke aandacht, lekker kletsen of gewoon bij me zitten (of in draagdoek) is hier de oplossing.

Deel Deze Pagina