Hoi, ik heb een vraag: Mijn dochter krijgt om 21.30/22.00uur haar laatste 100ml fles, dan word ze om 03.00 weer wakker en krijgt ze weer 100ml fles en dan komt ze weer tussen 06.00/07.00uur voor de volgende 100ml fles. Wanneer slapen ze ongeveer door en komt die fles van 03.00uur te vervallen? Ik weet ze is nog jong maar een paar dagen geleden is het haar wel gelukt toen kreeg ze om 21.30 voor het laats haar 100ml fles en kwam pas om 05.30uur voor de volgende fles,ze heeft toen die dag ook 6 x een fles van 100ml gehad terwijl ze nu op de 7 flessen zit. alvast bedankt gr rosanna
Kyra sliep hier door met 4 weken. Maar dat is redelijk zeldzaam hoor. Vaker hoor je dat ze vanaf een maand of 3 doorslapen. Maar er zijn ook weer zat baby's die met een half jaar nog niet doorslapen. Andere woorden.............ieder kind is verschillend
Hey Fay sliep met 6 weken door vanaf 23:00 tot 06:00 ongeveer. Nu is ze bijna 3 maanden en slaapt van 23:00 tot half 9, en zoals Skye al zegt, ieder kind is anders, ik ken iemand waarvan het kindje vanaf dag 1 heeft doorgeslapen, en nog iemand die na een jaar nog voor een nachtvoeding kwam, tja het hoort er eenmaal bij en het komt vanzelf!
Inderdaad zijn er die vanaf dag 1 doorslapen, maar ook die na 2 jaar nog niet doorslapen. Gewoon in mee gaan en proberen te genieten van die nachtelijke momenten....
Die van ons vanaf week 2 al! En dan bedoel ik laatste fles 23.00/00.00 en dan komen om 06.00/07.00. Nu is hij 3 maanden en is het 20.00 tot 07.00/08.00.
Charlotte sliep met 7 weken door, maar tussen maand 6 en 7,5 was het dráma 's nachts dus het wil niet veel zeggen....
|Hier vanaf 4 weken, maar sinds een maand wordt ze 's morgens vroeg wakker en wil ze haar speen hebben. Valt daarna wel weer direct in slaap, maar het is wel weer even wennen dat ze zo vroeg komt
hier sinds deze week van 23u tot 5u/5u30. vrijdag avond is hij bij mijn schoonouders gaan slapen omdat wij een feestje hadden, en daar heeft hij geslapen van 23u tot 6.45u! wat een pestkop afgelopen nacht weer tot 5u.
Sinds vrijdag , toen was hij exact 3 maanden, slaapt hij van 22:00 uur tot 07:30 uur. Ik is blij ! Daarvoor werd hij steeds rond 05:00 uur wakker, na een fles sliep hij wel weer even door, maar ik dus niet .