Soms scheert hij een tijdje niet en dan heeft hij opeens een baardje en snor, nouja iets meer dan stoppels. En dan is die opeens weer glad. Vind beide wel leuk eigenlijk.
Lekker geschoren. Laten groeien zou overigens ook geen optie zijn, hij heeft maar hier en daar een haar.
gekozen voor het laatste. te lui om te scheren en heeft dan zon stoppelbaard/snor die verschrikkelijk prikt. bah. van mijn mag zijn gezicht lekker glad zijn maar dat zie ik zelden. heel af en toe laat hij wat groeien maar vind zon pratende kut op zijn gezicht helemaal een blunder haha
Geen gezichtsbeharing. Ik hou er niet van. Zo'n baardje à la Marc Anthony vind ik bij sommige mannen wel erg sexy.
Ik heb de onderste gestemd, normaal scheert hij zich wel. In het weekend of als het niet nodig is dan niet. Hij heeft een zware baardgroei dus als hij 1/2 dagen niet scheert ziet het er sexy en mannelijk uit Moet dus wel elke week scheren want te lang wachten dan gaat het irriteren bij hem.
Nee, en gelukkig wil hij dat ook niet. Ik vind het eigenlijk zelden tot nooit mooi staan en dat schuren vind ik verschrikkelijk. Ik ben ook nog nooit gevallen op een man met gezichtshaar.
Ja, omdat hij vertikt het te scheren hehehe. Als hij de vroege dienst heeft gaat 'ie om 4 uur niet staan scheren en 's middags is hij doodop. Maar ik vind het niet erg want ik vind het ontzettend sexy!
Mijn vriend heeft een baard+snor... Zo'n ongeschoren gezicht van een dag of 5... Dus geen haar tot op zijn knie... Gaat ook mooi over in zijn haar. Staat lekker mannelijk, het past bij hem... Hij heeft het een aantal keer helemaal afgeschoren voor een afspraak, maar ik kom dan niet meer bij van het lachen! Dan heeft hij zo'n gladgetrokken jongenssmoeltje... Ik hou van zijn ruige baard!
Alleen vakantiebaard. Is leuk voor the time being, maar de eerste werkdag gaat ie eraf. Zoveel mooier zonder! Geen last van babyface. Weet je wat ik echt ranzig vind? Zo'n pratende k*t!
Mijn man scheert zich alleen in het weekend, doordeweeks geen tijd dan werkt ie vaak om 4/5 uur in de ochtend al tot 19 uur avonds vaak, hij heeft flinke baardgroei dus dan heeft ie flinke stoppels maar het staat hem wel goed.. Hij heeft trouwens meer sjans in de file met stoppelbaard dan zonder ik denk dat ie een beetje ondeugender en jonger eruit ziet met stoppels hahahaha ach hij heeft lol ermee...
Mijn vriend heeft alleen gezichtsbeharing als hij geen zin heeft om te scheren. Hij heeft ook een gevoelige huid en scheert dus liever niet dagelijks. Ik vind hem eigenlijk wel sexy met een beginnende baard.
Mijn vent heeft een ruige stoppelbaard. Daarom heb ik op baard/snor gestemd. Vind ik super mooi en sexy staan. Glad geschoren vind ik zo babyface-achtig..
Mijn man heeft ook een baard, vanuit onze religie, prachtig vind ik het. De snorren knippen de moslimmannen (die hem laten staan) bij en de baarden laten ze staan. Mensen krijgen snel een idee als ze zoiets horen, dat het een overzorgde baard is, sloridg ed. Nee is echt heel mooi en netjes haha. Maak wel eens een grapje als in, een man zonder baard, is als een leeuw zonder manen..
Af en toe als ie geen zin heeft laat hij het even staan. Maar over het algemeen gaat het er gewoon allemaal af. Nu moet ik ook wel zeggen dat hij niet heel veel baardgroei heeft.
Soms op vakantie of in het weekend een stoppelbaardje, maar hij scheert meestal gewoon een geschoren snoet.