Is een oppervlakkig grapje, een beetje flauw ook. Haha heb een echte man als papa zonder baard, een stel ooms en neven ook zonder baard als echte mannen hehe.. Meer een tegenhanger, tegen veel opmerkingen die mijn man/ik gekregen hebben op zijn baard.
Mijn man heeft een soort ringbaardje.. niet heel opvallen hoor, past mooi bij zijn donkere huid! Love it!
heb nu geen lover maar vind het echt vies heb het nooit mooi gevonden lekker glas geschoren daar hou ik van stoppels vind ik ook nog niet zo erg maar verder ook echt niet hihi
Mijn vriend heeft het zoals op dit plaatje: https://www.google.nl/search?hl=nl&client=safari&tbo=d&biw=320&bih=416&tbm=isch&sa=1&q=trey+songz&oq=trey+songz&gs_l=mobile-gws-serp.3..0l5.21560.26873.0.27676.16.11.1.3.3.0.308.1898.0j6j3j1.10.0...0.0...1ac.1.6a_Z59eRXUA#i=7 Staat hem erg sexy! Nog mooier vind ik het wanneer hij zich een paar dagen niet heeft geschoren en er een klein stoppelbaardje tevoorschijn komt!
Mijn vriend scheert zich doordeweeks niet als hij moet werken hihi. Hou wel van die ongeschoren look haha!
Nee, netjes geschoren hier. Een baard of snor zou 'm ook niet staan. In het weekend scheert ie soms een dag niet (hooguit) en dat vind ik nog wel sexy, maar daarna wordt het onverzorgd.
Mijn menneke heeft een 3dagen baard/snor, vind ik leuk Ik hou ervan als mannen eruit zien alsof ze zich 3 dagen niet hebben geschoren, heeeeeerlijk mannelijk <3 Moeten ze wel een 'echte' baard kunnen laten groeien, niet zo'n beetje pluis hier en daar. Helpt ook niet mee dat meneer een echte babyface heeft als hij zich gladscheert haha. Hij trimt het overigens wel netjes bij hoor, niks onverzorgds aan.
Hier heeft hij meestal een 'schaduw' aangezien er niet elke dag geschoren. wordt. Hoeft ook niet, hij werkt niet. Zolang er elke paar dagen geschoren wordt vind ik het prima... Volle baarden of snorren vind ik niet tof... Ikzelf heb al zolang ik het me kan heugen een 'vrouwensnor' (vanwege donker haar). Daar ben ik minder blij mee...
vroeger noemde we dit toch gewoon een vlassnorretje.. meer iets voor een 16 jarige vind ik eigenlijk.
Mijn Lief is net zo'n woeste, schotse highland-figuur met zijn baard en snor. Jammer genoeg nu met kort haar, lang haar had er ook goed bij gepast maar hij vindt zichzelf daar te oud voor (eehm, en Billy Connely dan? ) Ook jammer dat zijn bril het effect een beetje teniet doet, baalt ie zelf ook van maarja, tis nie anders
Mijn man heeft mooi dik haar en heeft alleen wat grijze slapen, maar zijn baard ziet er uit als die van Clooney, zo grijs! Bovendien wordt het in zijn functie niet gewaardeerd. Hij moet toch echt met gladde wangen naar de klant. Hot or not: Bekende mannen met flinke baard
Ik ben echt van baarden gaan houden. Begon met stoppenbaardjes, maar grote vind ik ook erg sexy! Vind mannen anders zo'n babyface hebben.
nee maar soms laat hij wel stoppels staan dat vind ik zooooooo piep... grrrrrrrr miauw vind ik bij iedere man trouwens