Naar aanleiding van borsthaar.. gezichtsbeharing?

Discussie in 'De lounge' gestart door Cygnet2, 15 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Heeft je man / vriend gezichtsbeharing?

1. Nee

2. Nee, jakkie.. zou ie wel willen maar dan geen sex meer ;-)

3. Snor

4. Snor en baard

5. Sik (goatie)

6. Baard

7. Ja, maar alleen omdat hij het vertikt om te scheren (in het weekend / vakantie / zware baardgroei)

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Is een oppervlakkig grapje, een beetje flauw ook.
    Haha heb een echte man als papa zonder baard, een stel ooms en neven ook zonder baard als echte mannen hehe..

Meer een tegenhanger, tegen veel opmerkingen die mijn man/ik gekregen hebben op zijn baard.

2. Fleems

Fleems Actief lid

31 mei 2011
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn man heeft een soort ringbaardje.. niet heel opvallen hoor, past mooi bij zijn donkere huid! Love it!

3. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

heb nu geen lover maar vind het echt vies
    heb het nooit mooi gevonden
    lekker glas geschoren daar hou ik van
    stoppels vind ik ook nog niet zo erg maar verder ook echt niet hihi:D

4. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Mijn man heeft een beetje ja ringbaardje achting, beetje als Marc Anthony, het staat hem erg goed :D

5. woest aantrekkelijk vind ik het....:D

6. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
  7. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Mijn vriend scheert zich doordeweeks niet als hij moet werken hihi. Hou wel van die ongeschoren look haha!

8. mol81

mol81 Niet meer actief

Oh bah! Nee hoor, geen haar. Niet anders dan op je hoofd.

9. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Nee, netjes geschoren hier. Een baard of snor zou 'm ook niet staan. In het weekend scheert ie soms een dag niet (hooguit) en dat vind ik nog wel sexy, maar daarna wordt het onverzorgd.

10. Pluizje

Pluizje Bekend lid

31 okt 2011
    661
    14
    18
    Mijn menneke heeft een 3dagen baard/snor, vind ik leuk :D Ik hou ervan als mannen eruit zien alsof ze zich 3 dagen niet hebben geschoren, heeeeeerlijk mannelijk <3
    Moeten ze wel een 'echte' baard kunnen laten groeien, niet zo'n beetje pluis hier en daar.
    Helpt ook niet mee dat meneer een echte babyface heeft als hij zich gladscheert haha. Hij trimt het overigens wel netjes bij hoor, niks onverzorgds aan.

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik vindt het zo sexy als mijn vriend zijn baardje een beetje laat staan!

12. Coquelicot

Coquelicot Niet meer actief

Hier heeft hij meestal een 'schaduw' aangezien er niet elke dag geschoren. wordt. Hoeft ook niet, hij werkt niet. Zolang er elke paar dagen geschoren wordt vind ik het prima... Volle baarden of snorren vind ik niet tof...

Ikzelf heb al zolang ik het me kan heugen een 'vrouwensnor' (vanwege donker haar). Daar ben ik minder blij mee... :p

13. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

vroeger noemde we dit toch gewoon een vlassnorretje.. meer iets voor een 16 jarige vind ik eigenlijk.

14. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Zo heeft mijn hubbie het ... alleen is ie wat ouder :D

15. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Mijn Lief is net zo'n woeste, schotse highland-figuur met zijn baard en snor.
    Jammer genoeg nu met kort haar, lang haar had er ook goed bij gepast maar hij vindt zichzelf daar te oud voor (eehm, en Billy Connely dan? :D )
    Ook jammer dat zijn bril het effect een beetje teniet doet, baalt ie zelf ook van maarja, tis nie anders :)

16. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hier ook een stoppelbaard. Lekker hoor!
    Maar geen snor of volle baard, brrr.

17. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Mijn man heeft mooi dik haar en heeft alleen wat grijze slapen, maar zijn baard ziet er uit als die van Clooney, zo grijs!
    Bovendien wordt het in zijn functie niet gewaardeerd. Hij moet toch echt met gladde wangen naar de klant.

Hot or not: Bekende mannen met flinke baard

18. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Nogal warrig bedoel je?:D

19. WinterBird

WinterBird Fanatiek lid

28 nov 2012
    1.416
    877
    113
    NULL
    NULL
    Ik ben echt van baarden gaan houden. Begon met stoppenbaardjes, maar grote vind ik ook erg sexy! Vind mannen anders zo'n babyface hebben.

20. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

nee maar soms laat hij wel stoppels staan dat vind ik zooooooo piep... grrrrrrrr miauw

vind ik bij iedere man trouwens ;):)

Deel Deze Pagina