Wat gaan we doen vandaag?

Discussie in 'De lounge' gestart door Shaddixxx, 7 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik weet het echt niet! We hebben geen zin om te zwemmen (vind het nog best koud nu buiten, misschien is het later op de dag beter), pretparken zijn best duur voor 'zomaar even', maar ik heb ook geen zin om de hele dag op de bank te zitten ;) Op de kinderboerderij of in een speeltuin ben je in 2 uurtjes klaar, en ik wil gewoon even 'lekker weg' zijn ;)

Wat gaan jullie doen vandaag? :)

2. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Niet veel bijzonders.. Ik wil dat Jayden sowieso thuis kan slapen. Straks ff naar schoonmoeder, vanmiddag ff een badje opzetten en vanavond lekker bankhangen. Misschien na het eten nog ff fietsen.
    Maar inderdaad niet een hele dag niksen, is zo jammer!

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Wij gaan vandaag een eind fietsen nemen handdoek mee plus eten en drinken en gaan lekker bij het water liggen .
    Je kunt ook een wandeling maken in bos als fietsen niet een optsie is.

4. Sensea

Sensea Niet meer actief

hier wordt in de tuin gewerkt. zand en puin naar de stort. en verder tegels leggen en kunstgras leggen (als het allemaal lukt vandaag)

5. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    Vandaag word het gras ingekuild voor de koeien, kids zijn mee op de trekker dus ik ga straks lekker in de zon liggen:)

6. Amfy

Amfy Niet meer actief

tis al vroeg voor de kuil! maarja wat wil je met dit weer.

hier gaan we zo even lekker winkellen en daarna duiken paps en fynn en zwembad in.

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Weinig tot zeer weinig. Man is mijn broertje helpen verhuizen, 1 kind speelt buiten op de trampoline en de andere ligt op bed.
    Ik pruts wat in het huishouden om en zit wat te kijken naar een nieuwe auto en filmpjes te kijken.

8. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Vanmiddag voor het eerst met de kleine man naar de kinderboerderij, daarna een lekker stuk fietsen langs het water en even bijkomen op een terrasje :) Daarna lekker met vrienden genieten van weer op het balkon onder het genot van een glaasje wijn en een Mexicaans buffet.

9. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Werken !!!!! ...:(

Vanavond asperges eten bij mijn ouders. Hmm.. Al had ik liever gebbq-ed maar vriendlief heeft late dienst!

10. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Heerlijk in de tuin zitten. Studieboeken en IPad erbij, zoontje zit met zijn blote billen in een zwembadje en speelt lekker.
    Heerlijk, grote kan met roosvicee op tafel, sandwiches en fruit erbij.

11. tulip

tulip Niet meer actief

ik ga zo weg voor ons teamuitje, gelukkig lekker met water allemaal.
    Morgen gaan we naar het strand.

12. Selena149

Selena149 Niet meer actief

Om 4 uur komt mijn mannetje thuis van werk, en gaan we vanavond BBQ'en bij mijn schoonouders (alvast voor moederdag, morgen kunnen we niet). :)

13. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Mijn man moet werken en is om 14.30 uur thuis. Ik heb zoonlief even op bedje liggen en ben met de babykamer bezig. Mijn man gaat zometeen lampen ophangen en ik moet nog 1 moederdagboeketje halen en 1 bloemetje voor de buurvrouw waar we vanavond een verjaardagsfeest van hebben. We wonen hier nu pas 3 maanden en kennen nog niemand, dus ik vind het best spannend.

14. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

waterplay gebouwd (zeg ik trots en met hulp van een buurman).
    groot succes, voor zwembadje is het te koud, maar voor waterspelen geweldig weer natuurlijk

15. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Vanochtend even de stad in geweest. Zoon en vriendlief moesten echt naar de kapper. Daarna nog even gewinkeld.

Nu ligt mijnheer te slapen en straks gaan we naar mn zus, daar gaan we vanavond met de hele familie bbq'en

16. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Wij gaan zo lekker naar het papgegaaienpark in oerle! (bij veldhoven)

17. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Vanochtend naar een grote speeltuin geweest en dat was super leuk. Net broodje gegeten en nu slaapt hij. Ik ga zo met een boek de tuin in. Vanmiddag lekker in de tuin spelen met zijn glijbaan en zand/watertafel. Verder eind van de middag naar schoonouders alvast voor moederdag. Morgen gaan we naar mijn ouders + BBQ-en dus vandaar dat we vandaag gaan.

18. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    vanmorgen een stukje gewandeld met de kids en nu slaapt mijn dochter. Heb alvast een badje opgezet en als ze wakker wordt kan ze lekker in de tuin spelen. Manlief werkt altijd op zaterdag dus dat wordt niks.
    Morgen ga ik naar mijn ouders en mijn man gaat naar voetbal dus dat wordt ook niks ;) ach ik vermaak me prima met de kids.

19. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Eerst ging ik met mijn meisje boodschappen doen en ff wandelen met de buggy.

Daarna kwam mijn ex ons meisje ophalen zodat ik een paar uur voor mezelf had. Ging toen weer shoppen...... Meteen ook iets voor moederdag gehaald :)
    en verder mezelf verwend met veel badartikelen van de Hema !

20. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    o wat voel ik me ineens rijk zo 5 minuten fietsen van het strand af.

wij zijn dus op het strand geweest van 10 uur tot half 2
    daarna mijn dochter lekker geslapen
    en toen om 4 uur kadootje kopen vriendin haar dochter is morgen jarig
    ennnnnnn ik ben enorm verwend met 2 van die kettingen waar je van die ronde bedels in kan doen.
    wou er eentje maard ie meiden in de juwelier hadden 1 lange en1 kortere om en dat stond zo moooooi.
    maar dat staat nog ingepakt tot morgen
    dus extra verwend aangezien ik vanmorgen al een mega bos rozen heb gehad en er al een kadootje hier ingepakt ligt

Deel Deze Pagina