ik ben nu 38 weken zwanger en erg benieuwd wat nou echt super foto's zijn om te maken van je kindje en jou evt. ik bedoel bijv zijn/haar handje in de jouwe of zo kom schieten met ideeen
wat ik erg mooi vind is je man bovenlichaam naakt (oops) en dan jullie kleintje naakt in zijn armen als een soort schotel waar het dan in ligt beentjes tegen zijn borst aan zo heb ik een foto van mijn oudste dochter en haar papa wel zorgen dat er geen kleding te zien is persoonlijk vind ik dit een zeer mooie foto en moeder en kind , kindje aan je gezicht vind ik ook heel mooi heb er geen voorbelden van want ze zitten geplakt al in haar foto boek dus kan ze helaas niet showen hoop dat je begrijp wat ik bedoel
Is dit een beetje wat je bedoeld? Ik heb toen gezocht voor collegaatje; bij google 'baby fotograaf' intoetsen en bij alle fotografen ideetjes kijken. Succes! http://www.eedee-fotografie.nl/baby/babyalbum.html (ook leuk!)
dit is inderdaad een super gave site hier kan ik ook wel wat mee de tijd is maar zo kort dat ze klein zijn ik wil dat zeker goed vastleggen alvast bedankt voor iedereen die al gereageerd heeft
Het leukste is natuurlijk om dan je foto ook op canvas te drukken... Dit kan bv via http://www.canfast.nl/ Een super mooie fot vind ik handje van de baby op het handje van oma of opa...
zo een foto op canvas in ook wel erg leuk maar dat zou ik dan kado doen aan bijv oma of papa ik bedoel echt voor in scrapbook ofzo inderdaad met voetjes of handjes
Wat ook erg mooi is (vindt ik dan) is een zwarten (satijnen) laken te hebben en je baby daar naakt opleggen in een soort van foetushouding met het buikje omlaag en daar een foto van maken.
dat lijkt me inderdaad ook wel heel mooi of natuurlijk een andere effen stof waar dan je baby op ligt
dat lijkt me inderdaad ook wel heel mooi of natuurlijk een andere effen stof waar dan je baby op ligt
Wat vreemd dat niemand "baby aan de borst" noemt..... Dat is namelijk het allermooiste wat er is, wat de natuur ons heeft gegeven.......
Bedank! Jullie hebben me op ideeen gebracht dus ik heb een paar fotos gemaakt, er staat er eentje op stijn zijn site.. Groetjes
Hé, hier hebben wij onze foto's laten maken. Mijn man staat ook op die site samen met ons zoontje, toen 7 weken oud.
Er ligt een klamboe onder hem Ik heb ook nog een paar fotos met een satijne stof onder hem maar die zijn toch iets minder mooi geworden vind ik zelf..