wanneer Koop je kleinere kleding?

Discussion in 'De lounge' started by edelweiss, May 19, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. edelweiss

edelweiss VIP lid

Jan 24, 2013
    7,328
    474
    83
    Misschien. Heel stom ik ben ondertussen 22 kilo kwijt. En ik ga starten met een ander dieet ik wil er dus sowieso nog 30 kilo vanaf. Met sporten en een dieet dat bij mij past.

Maar wanneer Koop je kleinere kleding? Ik heb nu een broek die heeft knoop elastiek dus die kan nog wel even en ik heb nog wel shirts van jaren geleden die mij nu goed zitten.

Ik weet dat ik nog meer ga afvallen dus ik vind het heel zonde om nu kleding te gaan kopen. Dat geld kan ik beter uitgeven aan de kinderen denk ik dan

Wanneer zouden jullie nieuwe kleding kopen?

2. Disneyfan

Disneyfan Fanatiek lid

Oct 14, 2013
    1,036
    158
    63
    Zo wat ontzettend knap van je!
    Is het misschien een optie om op marktplaats te kopen? Leggings met jurkjes is denk ik ook handig gaat iets langer mee als een broek.

3. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Ik zou nu, als je niet genoeg hebt, goedkoop wat kledingstukken van marktplaats kopen en echt lekker losgaan als je bijna bij je doel bent.

Wat knap, ga zo door!

4. petrova

petrova Actief lid

Als ik nog genoeg had om aan te trekken zou ik nu niks nieuws kopen, want inderdaad zonde, maar als je echt tekort komt gewoon wel natuurlijk, maar dan inderdaad tweedehands of echt het allergoedkoopste wat ik kon vinden.

5. edelweiss

edelweiss VIP lid

Jan 24, 2013
    7,328
    474
    83

Leggings en jurkjes voor vele vloek je nu ;)

Maar dat is ook een optie inderdaad

6. Manderijntje

Manderijntje Fanatiek lid

Jan 23, 2014
    1,168
    1,332
    113
    Misschien is kopen bij de primark een idee? Erg goedkoop, veel keus en vaak gaan die kleren ook maar een seizoen of 2 mee, dus uiteindelijk is het ook niet echt zonde omdat ze sowieso uitgedragen zijn. :)

7. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    1,712
    28
    48
    gelderland
    ik ben nu ook 20 kg afgevallen en nog lang niet klaar. ik heb een paar shirts bij de kik gekocht voor maar 5,99 per stuk. mijn oude shirts zijn echt veel te groot. mijn moeder heeft een paar broeken voor me vermaakt.

8. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

Apr 16, 2013
    4,184
    1
    0
    Ik zou een klein aantal nieuwe dingen goedkoop zien te vinden (tweedehands of bijvoorbeeld Zeeman ofzo).
    En bijvoorbeeld 1 leuk jurkje ofzo voor naar een feestje.

Voor de rest zou ik de oude spullen blijven gebruiken tot je op je droomgewicht zit. En jezelf dan trakteren op een héérlijk shop-beurt :).

9. edelweiss

edelweiss VIP lid

Jan 24, 2013
    7,328
    474
    83
    Ooeeeh. Goeie nooit gedacht aan kik. Daar kan ik wel eens kijken voor een broek erbij.

Maar ik wil niet teveel kopen

10. Tesske

Tesske VIP lid

Mar 24, 2009
    6,799
    0
    0
    Ik ben ruim 55 kilo afgevallen en heb in elke maat nieuwe kleding gekocht ( basis 4 broeken, 4 blousejes en wat shirtjes/vestjes).
    Ik verloor ongeveer per 10 kilo een kledingmaat.

11. Ballie

Ballie Niet meer actief

Misschien ook leuk om af en toe jezelf te trakteren op een leuk kledingstuk om jezelf te motiveren zodat je jezelf ook prettig (en misschien zelfs mooier?) voelt en het resultaat al begint te merken. En dan de rest inderdaad bij primark ofzo.

12. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

Jun 5, 2013
    7,018
    548
    113
    ik doe het via marktplaats. heb daar een adresje en je betaalt bij haar 5 euro voor een broek. shirtjes ook paar euro. is allemaal net spul

Share This Page