Hallo dames, Ik hoop dat ik hier wat meer duidelijkheid krijg. Sinds 3/4 uurtjes heb ik erg veel last van mijn bovenbuik. Het is een soort spierpijn/zeurderig/pijnlijk blijvend gevoel. Ik heb daarnet een Rennie ingenomen in de hoop dat het weg zal trekken maar tot op heden is dit nog niet gebeurd. Tijdens mijn laatste controle 2 weken geleden was mijn bloeddruk iets hoger dan eerst maar wel gewoon nog goed. Ben nu 27 weken zwanger. Verder geen klachten behalve rugpijn en veel maagzuur. Iemand enig idee wat het kan zijn?
Kan geirriteerd zijn door maagzuur maar ik zou even bellen en je bloeddruk op laten meten, aangezien die al iets gestegen was. Kan duiden op zwschaps vergiftiging. Beter een keer te veel bellen dan te weinig.
Een band gevoel in de bovenbuik icm een hoge bloeddruk is een rede voor verdenking van zwangerschapsvergiftiging, ik zou zsm de verloskundige bellen en je urine laten controleren als ze komt
Inderdaad je verloskundige bellen. Dit kan te maken hebben met je bloeddruk en dan moet ze je urine controleren op eiwitten.
Bedankt dames voor jullie reacties, het gevoel is er nog steeds het is inderdaad net of er iets erg strak zit zoals een riem. Morgen ochtend meteen maar even bellen als het gevoel nog steeds zo is.
Ik zou vanavond even contact proberen op te nemen zoals al eerder gezegd werd kan het zwangerschapsvergiftiging zijn en daar wil je echt niet een uur langer mee lopen als dat nodig is!
Hallo dames, ja ik heb de volgende ochtend gebeld omdat ik ook hoofdpijn had. Heb een ctg gehad, bloed geprikt, urine afgegeven en alles was in orde. Mijn bloeddruk was wel wat hoog maar niet zorgwekkend. Gelukkig allemaal goed afgelopen.