Hoi allemaal, Wie heeft er in het begin van de zwangerschap heel licht bloedverlies gehad? Ik had gisteravond heel zacht roze bloed op het w.c. papiertje. Niet in onderbroek, maar maak me wel zorgen. Had ook een beetje buikpijn.... Ik ging een beetje naar binnen met het papiertje en toen zat er een klein sliertje donkerroze op. Daarna niks meer gezien. Mijn symptomen zijn ook ineens verdwenen Wie kan me geruststellen?
Heb het ook gehad afgelopen zaterdag, licht bloed, en dan wat bruin geworden, met buikpijn. Sinds gisteren niks beetje buikpijn maar minder. Ik hoop dat het niks is, sterkte
Hoi beauty, ik had ongeveer van week 4-6 licht bloedverlies. Meestal lichtroze maar ook een dag echt rood. Toen mocht ik met 6+6 al voor een echo komen om te kijken of het intact was. Toen al hartje zien kloppen! Met 9+2 weer echo gehad, alles helemaal goed. Later die middag toch weer beetje roze bij afvegen. VK zei dat het komt doordat alles nu extra doorbloed is. Zolang het niet op een menstruatie gaat lijken en je geen krampen krijgt zit het goed zei ze. Mijn kwaaltjes zijn ook wel eens weg maar komen ook weer terug . dan ben ik even blij dat ik me goed voel maar dan ook gelijk weer zorgen maken haha! Als je het niet vertrouwt zou ik gewoon bellen voor een echo hoor!
Ik heb vanaf week 6 tm 10 dagelijks bruine beige roze achtige afscheiding gehad... Dagelijks! Geen leuke tijd want ik was op van de zenuwen. Mocht met 6, 7 en 8 weken een echo. Ben toch alweer bijna 30 weken nu. Klinkt niet leuk maar in 50% van de gevallen met "bloedverlies" gaat het fout.... Maar bedenk dan de meeste zwangerschappen gewoon goed gaan. Bij mij was het waarschijnlijk innestelingsbloed. Met 14 weken had ik weer een bloeding... Die was veel enger in mijn optiek. Bleek dat de placenta voor de uitgang lag. Gelukkig is die nu mooi naar boven geschoven en heb sinds die tijd geen last van bloedverlies gehad Kwaaltjes zeggen overigens niet zoveel. Als je helderrood bloedverlies met stolsels in combi met buikpijn hebt dan is het waarschijnlijk geen goed nieuws.... Ik duim voor je!
Bedankt voor jullie reacties meiden. Vanochtend helemaal geen roze bloed meer gezien. Ik was naar een verjaardag en dacht dat ik wat voelde... snel naar de w.c. maar was gelukkig doorzichtige afscheiding Ik maak me al minder zorgen omdat ik ook geen pijn heb o.i.d. Ik bel maandag om een afspraak te maken voor een echo en als ik voor die tijd weer wat bloed verlies ga ik vragen of ik iets eerder mag komen. Met 6 weken zou je al iets moeten kunnen zien dus hopelijk mag ik dan al komen. Een vriendin zei dat het innestelingsbloed kan zijn omdat dat ook meestal roze of bruinig is en rond 6 weken voorkomt? Ik hoop dat het dat is geweest en dat het niet meer terug komt
Ik heb dat in het begin ook aantal keer gehad. Best schrikken wel! Maar het bleef bij kleine beetjes alleen met afvegen en had geen kramp, dus heb ook niet gevraagd om vroegere echo. Wist ook niet zeker of ik daar minder onzeker van zou worden, aangezien het afwachten is rond dat termijn of je een hartje ziet en als dat nog niet zo is hoeft dat niks te zeggen maar maakt het nog onzekerder... Bij mij denk ik dat het door gevoelige baarmoedermond kwam, merkte dat ik t had na hard niezen of hoesten, gemeenschap of hard persen op toilet.
Ja ik lees dat meer vrouwen dat hebben. Ik hoop alleen dat mijn symptomen ook wat meer terugkomen. Niet dat ik echt veel symptomen had, maar wel meer dan nu. Dat maakt me meer onzeker.