Lieve dames, Ik ben nu 6,2 weken zwanger. Ik ging net naar het toilet en zag Dat mijn slipje erg nat was, vloeibare afscheiding zeg maar en het ruikt naar ammoniak!! Ik maak me zorgen!! Ik slik foliumzuur tabletten. Kan iemand mij helpen? Liefs sterre
Waarschijnlijk heb je gewoon te weinig gedronken vandaag? Dan is je urine meer geconcentreerd. Niet teveel zorgen over maken. Als het de komende dagen zo blijft terwijl je wel goed drinkt zou ik even naar je huisarts gaan.
misschien heb je een beetje plas gelekt? en te weinig gedronken want in dat geval ruikt je urine naar ammoniak. meer afscheiding komt doordat je zwanger bent. Succes
Ligt me iets van bij dat als je urine naar ammoniak ruikt, dat je suiker te laag is. Misschien toch voor de zekerheid ffies langs de ha.
Er zit ammoniak in urine, dus dat je die geur kunt ruiken is normaal. zeker als je zwanger bent; je neus wordt dan een stuk gevoeliger. maar het lijkt me dus geen afscheiding, maar een beetje urineverlies. ga je gauw bekkenbodemoefeningen doen! (en niet alleen aanspannen, afwisselend aan- en ontspannen) Ik krijg wel eens een natte broek van m'n zoontje mee uit het kdv, in een plastic zakje. Op het moment dat ik dat zakje opendoe ga je bijna van je stokje van de ammoniak-lucht...