Naar Antwerpen Zoo - zonder ID?

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by loekie1981, Aug 10, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. loekie1981

loekie1981 Bekend lid

Sep 1, 2008
    578
    0
    0
    Office team manager logistiek
    t westen van brabant
    Weet niet zo goed waar te plaatsen...

Maar - ons zoontje heeft geen ID, we zijn toch niet van plan in het buitenland op vakantie te gaan..
    Maar nou wilde ik eigenlijk volgende week een dagje naar de zoo met de trein, denk CHIPS, dat kan dat dus ook niet??

Wat denken jullie?

2. Abri

Abri VIP lid

Jun 16, 2010
    12,423
    3
    38
    Weetje.. Pas nu ik dit lees denk ik OEPS wij zijn twee weken terug een weekendje in België geweest, maar kinderen hebben ook helemaal geen id kaart :$:) Nooit bij stilgestaan, hoe stom!

3. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

De kans dat je geontrolleerd wordt, is heel klein, maar het hebben van een ID-kaart voor je kind als je de grens oversteekt is wel verplicht!

4. tulip

tulip Niet meer actief

de kans daar bij de grens is klein, maar er zijn vaak werkzaamheden waardoor er soms ongevalletjes gebeuren en er dus wel controles zijn, zeker met een buitenlands kenteken zou ik de gok eerlijk gezegd niet nemen.

5. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik zou de gok wel wagen. Toen mijn zoontje 2 maanden was zijn we een weekendje in België geweest. Hij had toen ook geen id-kaart. Helaas zijn we toen met hem nog in het zh beland, maar zelfs daar werd er niet naar gevraagd...

6. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    wij zijn in de vakantie ook 2x in belgie geweest en hadden ook geen id bij voor onze dochter helemaal niet aan gedacht eerlijk gezegt

7. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Als je naar het buitenland gaat hebben je kinderen een geldig reisducoment nodig; dus ook als je een dagje België of Duitsland doet.

8. loekie1981

loekie1981 Bekend lid

Sep 1, 2008
    578
    0
    0
    Office team manager logistiek
    t westen van brabant
    Sja ik vind het ook een risico - je kunt een boete krijgen, maar idd wellicht ook nog gezeik áls er iets aan de hand is... denk dat ik maar iets anders ga doen

Share This Page