Zoals ik iedereen hoor is het leuk! We gaan om precies te zijn naar malanda. Mijn schoonouders wonen half jaar hier half jaar daag. Hebben daar een huis gebouwd met een gasten verblijf (toch een beetje ons eigen plekje) Ik heb er nu zin in!
Euh, dit heeft elke luchtvaartmaatschappij hoor.... Als je met een baby reist kan je die bedjes reserveren. Maar met 6 maanden past dat denk ik al niet meer?
Oh, ik heb het alleen maar bij Quantas en Singapore airlines gezien, heb ook wel eens lange vluchten gemaakt (minimaal 10 uur) waar ze niet van die bedjes hebben... Het is voor mij al weer 6 jaar geleden dat ik met Quantas gevlogen heb en toen was het echt uitstekend maar ik weet natuurlijk niet hoe het tegenwoordig is...
Thijs is te groot denk ik voor die bedjes hij is 77 cm lang. we nemen het voedingskussen mee met de handbagage. Misschien kan hij daar een beetje op slapen. Maar dit weet ik ook niet zeker heb nog nooit gevlogen. Volgens de mw van arke krijg je met een kleintje een plekje vooraan met wat meer been ruimte waar je hem op een kussen op de grond kan leggen. Maar zeker weten doe ik dit niet.
Antje; Cape Tribulation, is zoooo mooi! Echt grappig om daar nu weer vanalles over terug te lezen.. Heb gisteren nav dit topic de foto's weer teruggekeken. Genieten!
Ik ben vorig jaar in Melbourne en Tasmanie geweest,4 maanden. Het is helemaal top daar,heb nog elke dag heimwee. Heel veel plezier alvast!
Het moet daar wel echt geweldig zijn al een aantal van jullie heimwee er naar hebben! Ik word gewoon door dit topic nog nerveuzer maar krijg ook meer zin!!
VETTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wij zijn bezig..naja nog niet echt bezig maar gaan er werk van maken om daar binnen 2-3 jaar naartoe te emigreren. mijn vriend heeft er een poos gewoond en is nog altijd verliefd op australie. en mij lijkt het ook wel ontzettend geweldig om daar te wonen. wij gaan dan naar melbourne.
Wij gaan nu echt lekker vakantie houden. En misschien als het mij bevalt voor een half jaar terug. En dan is kijken of het wat is om te wonen. Zou mijn vriend helemaal blij van worden. Maar bevalt het mij niet dan wil hij hiet blijven! Maar wat gaaf om daarheen te emigreren! Spannend!
Oeh komt wel heel dichtbij he!! Zal allemaal wel goed meevallen. Wel lekker dat je je eigen plekkie hebt daar, dat je niet bij je schoonouders moet inwonen. Stuur je nog even pb'tje