Naar Bremen of Essen en bijna 39 wk zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Linana, 10 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Ik ben nooit verder gekomen dan 38 wk maar ik denk niet dat ik het aan zou durven.
    Bij bijde niks gevoelt van te voren, fit en actief en bij de 1e brak spontaan savonds het water met precies 38 wk. Daarna duurde het nog 14 uur voor ik moeder was :). Bij de 2e brak mijn water tijdens het werk met 31 wk maar ben pas bevallen met 37 wk ( lang leven bedrust in ziekenhuis :()

2. Linana

Linana Niet meer actief

Iets dichter afspreken? Nee, geen optie. Als ik ga winkelen, wil ik het goed doen en niet in 1 of andere stad die ik al 10 keer heb gezien.
    Almere is voor ons bijvoorbeeld al net zo ver rijden als Bremen... Alles wat dichterbij zit, is voor ons niet de moeite waard :p

Bij mijn eerste beviel ik duurden de weeën een eeuwigheid, maar vanaf het breken van de vliezen duurde het maar 4 uur.
    De verloskundige verwacht dat ik rond dezelfde termijn zal bevallen deze keer, maar ik verwacht er niet veel van.

Ik wacht gewoon af hoe ik mij voel deze week en vooral vrijdag en zaterdag en beslis dan wel wat ik ga doen.
    En ik zal nog even afwachten wat de verloskundige er morgen over te zeggen heeft ;)

Bedankt dames!

3. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Ik las laatst dat bevallingen vaak 's nachts beginnen door daling van progesteron. Als je dus nergens last van hebt zou ik lekker gaan. Mocht je last krijgen zit je zo weer in de auto terug :)

4. mamabri

mamabri Niet meer actief

Dit dus, alleen duurde mijn bevalling 45 min.....;) (ik had al wel gebroken vliezen, dus wist dat ik moest bevallen)

5. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Ik zou het niet aandurven vooral bij een tweede niet. Maar toen bij mij de weeën begonnen Had ik al 7 cm. En 20 min later was ze er

6. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Lekker gaan! Ik heb tot 41weken gelopen en me dezelfde dag vd bevalling nog gewoon goed gevoeld overdag (ook weg geweest).
    Gewoon dag van te voren bekijken of je je nog oke voelt, en anders gewoon lekker gaan!

7. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Dat klopt niet.
    Hier eerste kindje binnen 2uur geboren.
    Ik voelde of merkte helemaal niets en 2uur later hadden we een dochter.
    Toen ik aan het bevallen was merkte ik dat trouwens wel maar van te voren helemaal niets gemerkt echt totaal niets.
    Ik zou niet gaan met deze termijn al voel je je nog zo goed, kan ineens beginnen en dan ben je toch liever thuis dan een file bevalling.

Ik zou lekker paar weken na de bevalling gaan winkelen kun je ook wat kopen.

8. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Ik zou het niet doen, maar ik ben drie keer in minder dan 4 uur bevallen en mijn jongste kwam met 38+4.

Deel Deze Pagina