Naar buiten / de weg op

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mama van 2 meiden, 20 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

ik zou vanmiddag op visite gaan is 35 km rijden heb afgebeld.
    vind het toch te gevaarlijk met een kleintje in de auto.
    me vriend moet zo wel weg naar zn werk (40km rijden)

2. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Nou ik wilde niet naar buiten met de auto.....Iris blijkbaar wel; die viel van de stoel af op de rand van de tafel; tand door de lip en aan de buitenkant een snee van de tafel. Dus naar de EHBO; was wel goed te doen op de weg....lip is gelijmd en t gaat weer goed met d'r.

3. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Goh zo kan het ook,gelukkig gaat het weer goed met dr!

Wij zijn nog aan het twijfelen of we zullen gaan,zouden naar vrienden gaan niet zo heel ver weg.

4. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Oh, die arme schat! Sterkte met haar!

Ik ben vanmorgen ook gewoon met de auto naar de sportschool geweest. Rustig aan, dan is het wel te doen.
    Mijn vriend wil straks gaan wandelen met de kleine en de hond... ik zie er nu al tegen op! Brrrrrrrr!!!!;)

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ik ben vandaag een paar korte stukjes er opuit geweest. Ritjes van normaal 5 minuten. Duurde nu 2x zo lang, maar er werd overal netjes slakkentempo gereden. Dus dan is het wel te doen. Ik vind het op zich ook wel grappig om te zien.. al die auto's die zoooo over de weg heen kruipen...

Was trouwens wel allemaal binnen het dorp hoor.

6. theangels

theangels Bekend lid

20 jul 2008
    751
    0
    0
    lerares
    Alkmaar
    Op de fiets vind ik geen probleem maar donderdag ben ik met de auto twee keer bijna de berm ingegaan dus dat vind ik minder. Hoewel het hier in noordholland nog wel meevalt hoor.

Vanmiddag dus gewoon op de fiets met fietskar naar de stad geweest.

7. firegirl

firegirl Niet meer actief

Ik moest vandaag weer naar mijn werk. Houd er niet van om in de sneeuw te rijden en de rit duurde ook 2x zo lang (normaal 20 minuten, nu een uur!), maar het is wel te doen vind ik. Sta nu wel in de sneeuw geparkeerd, hoop dat ik er strakjes weer makkelijk uit kom hihi.

Deel Deze Pagina