Hallo even een vraagje begin me er toch wel zorgen om te maken.. Mijn zoontje drinkt gemiddeld 750 ml per dag zonder ander vocht meegerekend maar zijn luiers zijn zo goed als droog zou het door zijn verkoudheid kunnen komen? We moeten 5 jan naar uroloog ivm meer problemen maar ik heb nog nooit zo'n droge luiers gehad.
Als je door je mond ademt verlies je meer vocht dan wanneer je door je neus ademt, dus bij een verkoudheid kan het zo zijn dat je minder plast. Als je je zorgen maakt, bel de assistent van je ha wat de richtlijnen hierover zijn. Juist omdat je aangeeft dat er meer problemen zijn....
Hoe vaak verschoon je? Zweet hij veel? Als jij het gevoel hebt dat hij net zo drinkt als altijd maar bijna niks plast... Ik had al aan de telefoon gehangen met de huisarts. Heb je het idee dat hij een volle blaas heeft? Buikpijn? Een blaasontsteking waardoor plassen pijn doet en hij bewust plas op houd?
Ik verschoon met wakker worden dan met brood daarna als hij wakker word en dan voor het slapen dus zeg 4 keer mits hij gepoept heeft natuurlijk. Nee zweten doet hij totaal niet wel flinke traanogen nu door zijn verkoudheid. Ben vorige week al op de post geweest en bij de huisarts omdat er wat bloed in de luier zat enkele keren dat komt dus omdat zijn voorhuid ernstig vernauwd is maar daardoor heeft ie eerder wel gewoon volle luiers gehad dus weet niet of dat probleem meespeelt. Als ik de ha nu bel weet ik nu al dat hij zegt dat ik maandag de afspraak van de uroloog moet afwachten. Hij heeft geen koorts en geeft verder ook geen pijn aan. Hij heeft nooit super volle luiers gehad maar nu is het gewoon wel heel erg droog pff was het maar maandag..