Gaap... ons klein monstertje heeft zich de laatste dagen (nachten) de gewoonte aangewend om constant wakker te worden. Negeren is moeilijk omdat ze vaak nog begint te piepen alsof ze vermoord wordt. Ze is bijna 7 maanden en krijgt nog volledig bv. In beginsel haal ik haar er alleen uit als ze 'langer' doorpiept, om te drinken. Echt honger heeft ze meestal echter niet: als ik haar aanleg, drinkt ze kort wat. Ze kon prima zonder speen slapen, maar nu gaat het meestal zo dat ze wakker wordt, aan haar speen begint te frutten, dan met een reuzezwaai de speen uit haar bedje mikt (die mama dan weer mag opzoeken). Vervolgens begint ze heel zielig te piepen/jengelen. Meestal gaat ze pas verder slapen als ze haar speen weer in haar mond heeft. Dit houden we niet lang vol zo. We hebben al eens geprobeerd om 's avonds pap te geven, maar dan werd ze nog wakker (enkel wilde ze dan niet meer drinken). Ofwel gaan we haar nu kv geven in de hoop dat ze daar wat vaster op slaapt, ofwel verplaatsen we haar naar haar eigen kamer in de hoop dat dat beter gaat ofwel is het een fase (ik hoop het laatste). Hebben jullie ervaring hiermee of tips? Thanx!
Wat vervelend zeg. Kan me goed voorstellen dat je gesloopt bent. Misschien ipv aanleggen is wat water geven. Vaak is het dan niet meer de moeite om wakker voor te worden. Zo te lezen heb je verder al vrij veel geprobeert. Lastig zeg. Hoop voor je dat je overdag ook af en toe even een slaapje mee kan pikken. Sterkte
Heel herkenbaar!! Mijn kleine spook is de afgelopen dagen ook meer wakker dan mij lief is....helaas..... Ik heb ook geprobeerd te negeren maar dit werkt helemaal niet... Bij mijn monster is er een tand op komst! en dit niet slaap gedrag had ze ook bij al haar andere tanden... Is er bij jou kindje ook niet gewoon een tandje op komst??? Sterkte en succes....